Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) Jordi Vaca Montero - asteazkena, 2018(e)ko azaroaren 7(e)an, 10:47(e)tan Erantzun kopurua: 2 Hola!aún los buscas? Esteka iraunkorra Erakutsi abiapuntua Jordi Vaca Montero(e)ri erantzunda Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) Ezzahra El Hadaf - ostirala, 2018(e)ko azaroaren 16(e)an, 23:22(e)tan Hola, ja los he encontrado, peró sin el Student's book. Los vendes? Esteka iraunkorra Erakutsi abiapuntua Ezzahra El Hadaf(e)ri erantzunda Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) Jordi Vaca Montero - igandea, 2018(e)ko azaroaren 18(e)an, 18:30(e)tan Yo vendo el student's book, el CD y el workbook.El student's book y el workbook tienen algunos ejercicios hechos a lápiz. Te interesa? Esteka iraunkorra Erakutsi abiapuntua
Jordi Vaca Montero(e)ri erantzunda Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) Ezzahra El Hadaf - ostirala, 2018(e)ko azaroaren 16(e)an, 23:22(e)tan Hola, ja los he encontrado, peró sin el Student's book. Los vendes? Esteka iraunkorra Erakutsi abiapuntua Ezzahra El Hadaf(e)ri erantzunda Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) Jordi Vaca Montero - igandea, 2018(e)ko azaroaren 18(e)an, 18:30(e)tan Yo vendo el student's book, el CD y el workbook.El student's book y el workbook tienen algunos ejercicios hechos a lápiz. Te interesa? Esteka iraunkorra Erakutsi abiapuntua
Ezzahra El Hadaf(e)ri erantzunda Re: Busco llibres d'anglès tercer (B1) Jordi Vaca Montero - igandea, 2018(e)ko azaroaren 18(e)an, 18:30(e)tan Yo vendo el student's book, el CD y el workbook.El student's book y el workbook tienen algunos ejercicios hechos a lápiz. Te interesa? Esteka iraunkorra Erakutsi abiapuntua