exchange English/català-castellà por Rosa Casas Bofarull - Xoves, 16 de Marzo de 2023, 1:24 PM Número de respostas: 3 Hola, Parlo català i castellà i necessito parlar anglès. Proposo intercanvi. Ligazón permanente En resposta a Rosa Casas Bofarull Re: exchange English/català-castellà por Kateryna Yaremenko - Mércores, 26 de Abril de 2023, 2:27 PM Hola, Rosa! Hablo ingles (tengo el nivel B2) y aprendo castellano (A1). Si te interesa, traemos de hacer un intercambio? Ligazón permanente Amosar pai En resposta a Kateryna Yaremenko Re: exchange English/català-castellà por Rosa Casas Bofarull - Luns, 1 de Maio de 2023, 8:00 AM Hola! Hi ha alguna manera de posar-nos en contacte sense mostrar les dades per aquí? 🤔Gràcies. Ligazón permanente Amosar pai En resposta a Rosa Casas Bofarull Re: exchange English/català-castellà por Kateryna Yaremenko - Xoves, 4 de Maio de 2023, 8:00 PM Oh no, it's impossible to contact directly in Moodle :( I can't message you here. But I can leave my number - 645 580 945. Can you please message me here? Ligazón permanente Amosar pai
En resposta a Rosa Casas Bofarull Re: exchange English/català-castellà por Kateryna Yaremenko - Mércores, 26 de Abril de 2023, 2:27 PM Hola, Rosa! Hablo ingles (tengo el nivel B2) y aprendo castellano (A1). Si te interesa, traemos de hacer un intercambio? Ligazón permanente Amosar pai En resposta a Kateryna Yaremenko Re: exchange English/català-castellà por Rosa Casas Bofarull - Luns, 1 de Maio de 2023, 8:00 AM Hola! Hi ha alguna manera de posar-nos en contacte sense mostrar les dades per aquí? 🤔Gràcies. Ligazón permanente Amosar pai En resposta a Rosa Casas Bofarull Re: exchange English/català-castellà por Kateryna Yaremenko - Xoves, 4 de Maio de 2023, 8:00 PM Oh no, it's impossible to contact directly in Moodle :( I can't message you here. But I can leave my number - 645 580 945. Can you please message me here? Ligazón permanente Amosar pai
En resposta a Kateryna Yaremenko Re: exchange English/català-castellà por Rosa Casas Bofarull - Luns, 1 de Maio de 2023, 8:00 AM Hola! Hi ha alguna manera de posar-nos en contacte sense mostrar les dades per aquí? 🤔Gràcies. Ligazón permanente Amosar pai En resposta a Rosa Casas Bofarull Re: exchange English/català-castellà por Kateryna Yaremenko - Xoves, 4 de Maio de 2023, 8:00 PM Oh no, it's impossible to contact directly in Moodle :( I can't message you here. But I can leave my number - 645 580 945. Can you please message me here? Ligazón permanente Amosar pai
En resposta a Rosa Casas Bofarull Re: exchange English/català-castellà por Kateryna Yaremenko - Xoves, 4 de Maio de 2023, 8:00 PM Oh no, it's impossible to contact directly in Moodle :( I can't message you here. But I can leave my number - 645 580 945. Can you please message me here? Ligazón permanente Amosar pai