L’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida és la vostra finestra al món. Treballem per a formar-vos, en sentit ampli i de manera integral, en l’ús de la llengua que vulgueu estudiar amb nosaltres: alemany, anglès, àrab, català, espanyol, francès, italià i rus.  També us endinsarem en els trets culturals més característics dels països i pobles en què es parlen aquestes llengües i en coneixereu la realitat més propera.

Som un centre educatiu de qualitat que s’adapta a les necessitats i la manera de funcionar de la societat dels nostres temps, utilitzant les metodologies i eines més actuals en el procés d’ensenyament/aprenentatge. És per això que un dels eixos principals de la nostra escola és la contínua actualització didàctica dels nostres docents. Tot sota un mateix objectiu: fer que tots els alumnes gaudeixin aprenent idiomes i cultures.

Vine a l’EOI.   No t’ho perdis  No te lo pierdas  Do not miss it  Tu non puoi mancare  Ne le loupe pas  Verpass es nicht  Не пропустите   لا تفوت الفرصة

Notícia 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis.

Notícia 5

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at… Llegeix més»

Notícia 4

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue.

JORNADA INFORMATIVA D’ESTADES A L’ESTRANGER

estades

Dimecres, 18 de febrer

De les 15 a les 20h
Sovint rebem sol·licituds de joves, famílies o empreses que ens demanen informació i consell sobre com organitzar-se per fer una estada en un país estranger i a la vegada aprendre un idioma. És per això que hem decidit convidar institucions que organitzen aquest tipus de cursos i estades perquè puguin oferir aquesta informació elles mateixes.

Les institucions que participaran en aquesta jornada són les següents:

BRITISH SUMMER EXPERIENCES, S.L.

EF – EDUCATION FIRST

ESL – IDIOMES A L’ESTRANGER

ITW – INTERTRAVEL WORK

HOME TO HOME. EDUCATIONAL TRIPS FOR SCHOOLS

Notícia 1

EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA
“Imatges des de la distància: Nepal”

ALÍCIA FARRÉ RODRÍGUEZ

Després d’un viatge com a voluntària al Nepal, l’Alícia Farré vol compartir amb nosaltres una de les expereriències més importants que ha viscut.

L’Alícia va realitzar aquest viatge a través d’una petita empresa que es dedica a organitzar voluntariats relacionats amb l’esport. Va estar un mes en una escola del Nepal ensenyant bàsquet als nens i nenes, ja que ella és entrenadora de bàsquet. Les fotografies doncs, són majoritàriament d’aquests nens, de la gent que es va trobar i també dels llocs més emblemàtics del país.

Considera que viatjar no només és veure els llocs que visites. Viatjar et dóna experiència, et fa créixer com a persona i et fa valorar aspectes de la vida que mai t’havies plantejat. Aquest viatge al Nepal, és un clar exemple de tot això.

L’ Alícia té 21 anys i és una apassionada de la fotografia, l’esport i la música, i li encanta viatjar. És periodista i comunicadora audiovisual, i té una web de fotografia pròpia www.aliciafarre.wix.com/alfafotografia

Esperem que us agradin les fotografies i que us animeu a fer viatges solidaris d’aquest tipus.