Matrícula antic alumnat anglès i francès curs 2024-25

Antic alumnat d’anglès i francès

Passos a seguir:

1. Consulta els resultats del curs 2023-24 (a partir del 25 de juny) fent clic aquí.
    2. Consulta els horaris del curs 2024-25 fent clic aquí.
    3. Consulta el calendari de matrícula que tens al principi d’aquest correu.
    4. Realitza la teva matrícula fent clic aquí.
    5. Efectua el pagament. Pots consultar els preus, exempcions, bonificacions i beques fent clic aquí.
*L’alumnat que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de matrícula.

*L’alumnat que ha finalitzat C1 d’anglès i vol accedir a C2 d’anglès, haurà de fer la matrícula en línia del 2 al 9 de setembre.

*L’alumnat d’actualització que vulgui continuar el proper curs, reserveu la vostra plaça fent clic aquí. Us contactarem el mes de setembre per formalitzar la matrícula presencialment.

*L’alumnat que vulgui traslladar-se d’escola, un cop hagin formalitzat la matrícula a l’EOI de l’Alt Penedès, poden sol·licitar el trasllat a una altra escola el 11 i 12 de juliol. La sol·licitud s’ha de fer presencialment a la nova escola.

** Qualsevol incidència amb la matrícula es podrà gestionar al centre presencialment els dies 9 i 10 de juliol.