Cursos gratuïts d’anglès i francès per a professionals del sector turístic i enològic 2024

DESCRIPCIÓ I DESTINATARIS

L’Escola Oficial d’Idiomes de l’Alt Penedès, per encàrrec de la Direcció General de Turisme i en col·laboració amb l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, organitza un curs d’anglès i un altre de francès, presencials i gratuïts.

Aquests cursos estan dirigits als professionals del sector turístic i enològic i als alumnes de l’Institut de FP de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya. D’altres persones amb una vinculació present o futura en el sector també poden beneficiar-se d’aquesta formació.

Posteriorment, durant l’últim trimestre del 2024, des de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya s’oferirà un curs subvencionat d’especialització en tast en llengua anglesa. Més endavant, publicarem els detalls d’aquesta formació.

OBJECTIUS I ACTIVITATS

L’objectiu és millorar la formació dels professionals d’aquest sector millorant el seu nivell de competència lingüística en anglès i francès i capacitar-los en l’ús efectiu d’aquestes llengües per afavorir un millor desenvolupament de la seva tasca professional. Els cursos són de llengua general amb orientació turística i enològica de diferents nivells respectant la normativa vigent i el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües.

A més a més de les classes ordinàries, es duran a terme les activitats següents en la llengua objecte d’estudi:

• Tast de vins
  • Visita guiada a un celler
  • Visita patrimonial d’un actiu turístic

DETALL DELS CURSOS

1. Curs presencial d’anglès nivell B1.1 (MECR) de 54 hores. Els dilluns de 17:00h a 20:00h del 15 de gener al10 de juny de 2024.

2. Curs presencial de francès nivell bàsic A2.1 (MECR) de 54 hores. Els dilluns de 10:00h a 13:00h del 15 de gener al 10 de juny de 2024.

PROFESSORS

Natalia Salgado (cursos d’anglès)

Aurélie Frouard (curs de francès)

LLOC DE REALITZACIÓ

Escola Oficial d’Idiomes de l’Alt Penedès.

AVALUACIÓ I CERTIFICACIÓ

Hi haurà una avaluació contínua. En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu. Es requereix una assistència del 65% i aprovar el curs per obtenir-lo.

REQUISITS I INSCRIPCIÓ

Per reservar plaça cal omplir el formulari de matrícula que trobaràs a continuació:

FORMULARI INSCRIPCIÓ

Les inscripcions es tancaran un cop s’omplin els grups.

Un cop omplert el formulari i verificada la informació per part del responsable, rebreu un correu electrònic de confirmació.

TEST DE NIVELL

Una vegada formalitzada i confirmada la inscripció, el responsable us contactarà per verificar el vostre nivell de l’idioma escollit.

PERSONA DE CONTACTE

Agustín Serrano Barroso – Director EOI de l’Alt Penedès