Curs d’italià 1

DESCRIPCIÓ I DESTINATARIS

Curs d’italià nivell A1.1 (MECR) adreçat a tots aquells que volen començar a aprendre l’idioma per tal d’assolir el nivell A1.1.

DETALL DEL CURS

Curs presencial d’italià A1.1 (MECR) de 26 sessions de 2,5 hores amb un total de 65 hores.

DATES I HORARIS

Els dimecres de 18:00h a 20:30h del 18 d’octubre de 2023 al 29 de maig de 2024.

PROFESSOR

Paolo Gravela

LLOC DE REALITZACIÓ

Escola Oficial d’Idiomes de l’Alt Penedès.

AVALUACIÓ I CERTIFICACIÓ

Hi haurà una avaluació contínua. En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu. Es requereix una assistència del 80% i aprovar el curs per obtenir-lo.

PREU

Podeu consultar les bonificacions fent clic aquí.

L’escola es reserva el dret a anul·lar el curs si no s’arriba al mínim de persones matriculades. En aquest cas, es retornaria l’import de la matrícula.

MATRÍCULA PRESENCIAL

Del 14 de juliol al 13 d’octubre de 2023 en horari de secretaria. El podeu consultar fent clic aquí.

*Curs pendent de ser reconegut com a crèdit de formació per part del Departament d’Educació.