CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA C1 ANGLÈS- FEBRER 2023

Proves lliures per a obtenir els Certificats d’anglès B1, B2 i C1 al febrer de 2023.*

*L’EOI de Sabadell administra el Nivell Avançat C1 d’anglès.

Informació general sobre les proves de convocatòria extraordinària del febrer.

Termini inscripcions: del 14 al 18 de novembre de 2022

Proves escrites divendres 3 febrer 2023 de 15.30 a 20.30h

La convocatòria a l’examen oral es donarà als candidats que es presentin a les proves escrites.

*IMPORTANT: Recordeu que els alumnes oficials dels cursos oficials NO es poden presentar a aquestes proves lliures.

Grups de Conversa Apunta-t’hi i paga la part proporcional!

La 1a edició comença aquest dilluns 7 de novembre 2022  i acaba el divendres 17 de febrer de 2023. Serà de 12 sessions setmanals en línia (màxim de 10 alumnes per grup)  amb un preu únic de 60€. Pots veure tots els horaris i grups ofertats DEFINITIUS amb el nom del formador aquí .

Encara t’hi pots apuntar durant tot el mes de novembre PAGANT LA PART PROPORCIONAL de les classes que facis.

Omple aquest formulari i tria el teu idioma i horari (mínim de 5 persones per obrir el grup). OBERT A TOT EL PÚBLIC.

Cursos especials. Inscripcions obertes!

Tens un nivell de B2(=5è), el vols mantenir i actualitzar però ja no vols fer un curs ordinari amb l’examen de C1?

Apunta’t al Consolidation du B2 (francès) i al Beyond B2 (anglès) que són cursos de 70 hores lectives amb classes de 2h30m només un cop a la setmana (d’octubre a maig-juny) i que corresponen a un nivell B2+ del MERC.

Consolidation du B2 (francès): del dimarts 18 d’octubre de 2022 al dimarts 30 de maig de 2023.

Beyond B2 (anglès): del dilluns 10 d’octubre de 2022 al dilluns 19 de juny de 2023.

Omple aquest formulari per reservar la teva plaça.

Més informació aquí.

Info curs 2022-23

Horaris de classe aquí

Preus matrícula aquí

Calendari escolar aquí

El professorat facilitarà el nom dels llibres de text, lectura, gramàtica i vocabulari el primer dia de classe. No es publicarà al web. Els llibres estaran en venda a l’escola amb un 5% de descompte del dilluns 26 de setembre fins al dijous 6 d’octubre.

Voluntariat per la llengua

Vols practicar el català o ajudar a practicar-lo?
Voluntariat per la llengua (VxL) és un programa per practicar català a través de la conversa. L’EOI Sabadell és una entitat adherida a aquest programa de parelles lingüístiques.
Aquest programa es basa en la creació… Llegeix més»