L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA ELS DIES 6, 8 i 9 DE DESEMBRE

Taxes i preus públics 22-23

CONSULTEU PREUS DE MATRÍCULA i DESCOMPTES

NOVETATS: Tenen bonificació de 50% de l’import de la matrícula.

• Alumnes matriculats en dues llengües en la matrícula d’una de les dues sempre i quan sigui de nivell A1, A2, C1 o C2.
  • Alumnes que després d’haver cursat el nivell B2.2 es matriculin en el curs immediatament posterior en una nova llengua estrangera en el nivell A1, A2, C1 o C2.
  • Alumnes dels centres sostinguts amb fons públics, que es matriculen en el nivell A1, A2, C1 o C2 d’una llengua estrangera, diferent a la llengua estrangera obligatòria del currículum que estudien en el centre educatiu.
  • Les bonificacions de 50% que s’apliquen als nivells A1, A2, C1 i C2 són acumulables.

Cursos per al turisme

L’Escola Oficial d’Idiomes de Calella ofereix un curs d’anglès subvencionat per la Direcció General de Turisme per a les persones que estan treballant en el sector.

L’Escola Oficial d’Idiomes de Calella té previst organitzar un curs de francès subvencionat per la Direcció General de Turisme. Si esteu interessats, ompliu el formulari d’inscripció.
  • Preu: gratuït per a les persones que estan treballant en el sector del turisme.
  • Horari: dimecres de 16.00 a 18.30 del 26 d’octubre a 21 de desembre (8 sessions de 2,5 hores).
  • Nivell: Bàsic A2, cal acreditar un mínim nivell de llengua anglesa o fer una prova de nivell el dilluns 10 d’octubre a les 16.00 presencialment a l’EOI de Calella.
  • Inscripcions fins al 7 d’octubre: formulari d’inscripció anglès per al turisme

• Horari: a determinar
  • Nivell: Bàsic A2, caldrà acreditar un mínim nivell de llengua francesa o fer una prova de nivell presencialment a l’EOI de Calella.
  • Inscripcions: formulari d’inscripció francès per al turisme

+INFO eoicalella@xtec.cat