Excursió a Perpignan

El Departament de francès organitza una excursió a Perpignan.
📅 Dissabte 23 de novembre.
Inscripció fins al 15 de novembre. Contacteu amb les professores de francès.
✔ Aprofiteu aquesta oportunitat per conèixer una ciutat màgica i parlar en francès. 😉

Beca Oxford a l’excel•lència

L’editorial Oxford ha posat en marxa la iniciativa “Beca Oxford a l’excel·lència” dirigida a les EOI i que consisteix a regalar el llibre de text als alumnes seleccionats seguint una combinació de criteris basats en l’assistència, l’esforç, l’evolució i el resultat acadèmic obtingut durant el curs passat.

Felicitem els alumnes de la nostra escola que han obtingut la beca i els desitgem un bon curs 2024-2025! 🍀

Convocatòria extraordinària certificats d’anglès B1, B2, C1

El Departament d’Educació organitza la convocatòria extraordinària de les proves per obtenir els certificats següents:

Anglès:

• Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2 del MECR
  • Nivell avançat C1 del MECR
  • Nivell avançat C2 del MECR

Català:

• Nivell avançat C2 del MECR

Llegeix més»

Convocatòria ordinària certificats B1, B2 i C1 (candidats lliures)

El Departament d’Educació organitza la convocatòria ordinària de les proves per a l’obtenció dels següents certificats de diversos idiomes:

• Nivell intermedi B2 del MECR
  • Nivell avançat C1 del MECR

Més informació en aquest enllaç

Convalidacions ESO i Batxillerat

Convalidacions ESO

A l’educació secundària, l’alumnat que cursa una segona llengua estrangera en una escola oficial d’idiomes, que no s’ofereix en el centre educatiu, pot sol·licitar-ne el reconeixement.

Llegeix més»