PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2019-20

Infografia del procés

Calendari d’actuacions

Oferta pública de places: 26 de juliol de 2019.

Oferta educativa curs 2019-20.

Presentació telemàtica de sol·licituds: 2 de setembre i fins a les 15 h del 5 de setembre de 2019.

Accés a l’aplicatiu de preinscripció.

Presentació presencials de sol·licitud: 5 de setembre de 2019 fins a les 14 h.

Lliurament presencial o en línia dels certificats que permeten l’exempció del test de nivell, només per a candidats que opten a un nivell superior a 1r, del 2 al 5 de setembre de 2019.

Sorteig per a l’assignació de places de test de nivell: 6 de setembre de 2019, a les 10 h, als serveis centrals del Departament d’Educació. Consulta pública de resultats a partir de les 18 h, a l’aplicatiu de preinscripció.

Prova de nivell dels diferents idiomes. Consulteu el calendari d’actuacions i els llistats amb el dia i hora assignat.

*Escollir horaris a l’aplicatiu de preinscripció, només per als alumnes que hagin fet el test de nivell, de les 12 h del 16 de setembre de 2019 fins a les 13 h del 18 de setembre de 2019. * Molt important. Els candidats que no realitzin la tria d’horari quedaran exclosos de tot el procés.

Sorteig per a l’assignació de places, 18 de setembre de 2019, a les 14 h, als serveis centrals del Departament d’Educació. Consulta pública de resultats a partir de les 18 h, a l’aplicatiu de preinscripció.

Matrícula en línia d’alumnes admesos: des de les 18 h del 18 de setembre fins les 23:59 h del 20 de setembre de 2019.

Matrícula en línia de places vacants: 25 de setembre de 2019 des de les 12 h (només anglès) i 26 de setembre de 2019 des de les 9 h (tots els idiomes, anglès inclòs).

1. Carlos Manuel Núñez Palma

Mi nombre es Carlos y me gustaría saber para cuando tendremos la posibilidad de aprender una lengua extranjera en horario de mañana, gracias.

Buenas tardes,

Puede estudiar una lengua extranjera en horario de mañana en otra EOI cercana. Los horarios son establecidos por el “Departament d’Educació”.

Saludos,

2. Jordi Casaña Barber

Estic interessat en aprendre Frances. Mai he estudiat aquest idioma. Veig que nomes tenen clases de 16:30 a 18:45. M’agradaria poder-ho compatibilitzar amb la meva feina per lo que no puc asistir fins a les 18:00. Hi ha altres horaris que no apareixen a l’oferta educativa? Hi ha possibilitat de fer-ho de forma lliure? Hi ha escoles associades que em podrien ajudar a donar les clases presencials en horari compatible i asistir als examens oficials?

Bon dia,

Lamentablement nomes disposem d’aquesta oferta educativa. Com comentaven anteriorment això no depèn del centre.

Atentament,

3. Montserrat Raventós Ferrer

Bon dia!

Com puc obtenir la papereta on possar que vaig aprovar dos Cursos de Francès per poder prescriure’m al següent Curs que em pertoca.

Gràcies,

Montserrat

Bona tarda,

Cal que sol·licitis un historial acadèmic a l’administració del centre on vas cursar els estudis.

Salutacions,

4. NURIA RODRIGUEZ

Vull preinscriurem al test de nivell d’anglés però no trobo os fer-ho.
    Em caldria el enllaç

5. Daniel

Bona dia,

Estic interessat en aprendre Alemany. Vaig fer un any a l’escola pero no es pot dir que tingui un nivell bàsic, el nivell A1 és el correcte, o és massa introductori.

6. Maribel

Bon dia,

Estic interessada curs d´anglès per al meu fill de 15 anys, farà 16 a finals d´any. Crec que el període d´inscripció ha finalitzat. Hi ha un altre sistema per poder fer classes per les tardes??

7. Adriana

Hola! M’he apuntat al C2 i un amic al nivell 1. Cap dels dos hem fet test de nivell i no trobo quan hem de verificar si ens han agafat i, si es el cas, poder fer la matrícula. Podríeu informar-me del procès? O es el mateix dilluns 16 quan surten els resultats dels test de nivell quan surten les llistes? Gràcies

8. mamria del carmen jiménez iborra

hola! estic interessada a fer un curs d’actualització de francès. Tinc el certificat B2. Podria , sempre que hi hagi vacants, inscriure’m a tercer? Quan podria fer la matrícula?
    moltes gràcies

9. Mariana Jiménez

Buenas tardes:

¿Cómo puedo saber qué día empiezan las clases? ¿Mandan un correo o debo llamar por teléfono e informarme?

Gracias.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *