Viatge cultural a Dublín

El nostre objectiu és proporcionar als nostres alumnes oportunitats d’enriquiment cultural i lingüístic. És per això que hem dissenyat un pla de 3 dies per Dublín que no us volem desvetllar del tot, però que està ple d’activitats per practicar els vostres coneixements i descobrir una ciutat. Ens feu confiança?

Destinació

Dublín

Dates del viatge

De divendres 24 de febrer al diumenge 26 de febrer de 2023 (atenció, heu de tenir disponible tot el divendres!)

Activitats programades

Hem preparat una bateria d’activitats que no us volem explicar per poder-vos sorprendre…! El que sí que us podem dir és que no hem preparat un cap de setmana de relax i que fareu servir l’anglès sí o sí!

Qui s’hi pot apuntar

• Alumnat de cursos d’anglès
  • Resta d’alumnat d’altres idiomes (atenció, cal tenir coneixements d’anglès ja que les activitats es faran en aquest idioma)
  • El viatge es farà si hi ha un mínim de 10 alumnes.

Criteris de selecció

• Nivells més alts
  • Alumnat amb més assistència a classe (de més a menys assistència)

Nota: A l’hora d’aplicar cada criteri, es prioritzarà primer l’alumnat d’anglès. En cas que hi hagi més sol·licituds que places o en cas d’empat, es farà un sorteig.

Nombre de places

Acompanyants

2 professors/es del centre.

Preu

El preu serà aproximadament d’uns 450 euros (aquest preu és orientatiu, ja que fins que no tinguem el nombre total d’alumnes que faran el viatge no es podrà tancar)

Aquest preu inclou el viatge amb avió des de Barcelona-El Prat, el desplaçament de l’aeroport a Dublín i l’allotjament per dues nits d’hotel de 3*, en règim d’esmorzar i ocupació doble. La resta d’àpats aniran a càrrec de cadascú per tal que tothom pugui adaptar-se al seu pressupost.

Inscripcions i actuacions posteriors

1. Formulari d’inscripció linkat al full informatiu a partir del 13 d’octubre
  2. Es tanca l’aplicatiu d’inscripció el dia 15 de novembre
  3. S’inicia el procés de selecció d’acord amb els criteris més amunt esmentats.
  4. Es publica la llista de seleccionats i la llista d’espera 16 de novembre
  5. 1r Pagament (alumnat seleccionat) la primera quinzena de novembre
  6. 2n pagament:  durant el mes desembre
  7. Reunió informativa sobre el viatge al mes de gener