Road to B2 – Curs de llengua instrumental

Tens nivell d’anglès però et fa falta acreditar-lo? L’EOI de Tortosa t’ofereix la preparació idònia per obtenir el Certificat de B2 d’anglès el proper mes de juny examinant-te a la convocatòria ordinària lliure. Revisa els conceptes clau, practica les estratègies d’examen, comunica’t en anglès amb companys i professor … I tot des de casa, amb classes online síncrones i un Moodle ple d’activitats per practicar.

Road to B2, curs de 30 hores per preparar-te l’examen de B2 d’anglès.

Classes: Dimarts a les 18.30, via Zoom. Sessió setmanal d’1 hora de treball síncron i una altra hora de treball asíncron.

Durada del curs: del 16 de febrer a l’1 de juny de 2021.

Preu: 158,80 Euros

Avaluació i certificació: En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu. Es requereix una assistència/participació del 80% per obtenir-lo.

Requisits d’accés: L’edat mínima per accedir al curs és de 16 anys. Es recomana tenir un nivell B2.1 o superior per poder seguir el curs.

Matrícula: de l’1 al 12 de febrer. Us podeu adreçar presencialment a la secretaria de l’EOI de Tortosa, de dilluns a divendres de 10 a 14 hores i dilluns i dimarts també de 15.45 a 18.45. També podeu fer la matrícula enviant per correu electrònic a eoitortosa@xtec.cat el següent document, que podeu descarregar en el format que millor us vagi:

Fitxa d’inscripció – Word

Fitxa d’inscripció – PDF per imprimir i escannejar.

Fitxa d’inscripció – PDF per descarregar i emplenar digitalment.

Altres informacions:

• L’escola es reserva el dret d’anul·lar un curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
• No es retornarà l’import de la matrícula en cas de renúncia per part de l’alumne. Només es retornarà la matrícula si el curs s’anul·la perquè no s’arriba al mínim d’alumnes.
• Nombre de places limitades.