Preinscripció i matrícula curs 2019-2020

Preinscripció nou alumnat

Requisits:
  • Tenir 16 anys complerts el 31 de desembre de l’any en curs per a cursos d’anglès.
  • Tenir 14 anys complerts el 31 de desembre de l’any en curs per a cursos d’alemany, francès.

Qualsevol persona no matriculada en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola l’any en curs o immediatament anterior es considera nou alumnat d’aquell idioma.

• Preinscripció telemàtica (online) de sol·licituds: del 2 al 5 de setembre (fins a les 15h) de 2019. Enllaç.
  • Preinscripció presencial de sol·licituds (a la secretaria de l’EOI de Tortosa): 5 de setembre de 2019, fins a les 14 hores.

Podeu fer una única preinscripció per idioma i un màxim de dues preinscripcions a dos idiomes diferents. A la preinscripció heu de triar l’EOI de Tortosa com a primera opció.

Quan us preinscriviu, teniu aquestes opcions:

a) Accedir al primer curs de l’idioma que us interessi. No cal fer test de nivell.

b) Accedir a un nivell concret, sempre que pugueu acreditar el vostre nivell assolit amb un dels possibles accessos que us apareixeran a l’aplicatiu. Aquests accessos poden ser:

• un curs o certificat d’una EOI aprovat. ATENCIÓ!!! Si veniu d’una EOI  de fora de Catalunya, heu d’aportar certificació acadèmica, expedida per la secretaria de l’EOI d’on veniu.
  • una certificació equivalent reconeguda pel Departament d’Ensenyament. Podeu consultar aquestes certificacions aquí.

NOVETAT! A l’aplicatiu, cal especificar el tipus de documentació que presentareu i adjuntar-lo o dur-lo presencialment a l’escola en les dates establertes, per tal de poder continuar amb el procés de preinscripció.

c) Fer el test de nivell si no teniu clar quin és el vostre nivell. Heu de triar l’EOI de Tortosa com a primera opció com a centre per realitzar la prova i l’opció “test de nivell”, en lloc de triar un curs concret. En el mateix aplicatiu podreu consultar la vostra assignació de dia i hora per fer el test de nivell a partir del 7 de setembre a les 18 hores aproximadament.

Dates de test de nivell

Entre el 9 i el 13 de setembre, amb opció de matí i tarda:

• 9, 10 i 12 de setembre, tots els nivells, tots els idiomes, a les 17 h.
  • 13 de setembre, tots els nivells, tots els idiomes, a les 10 h.

A partir de les 12 h del dia 16 de setembre podreu consultar el nivell que se us ha assignat i escollir grup i horari fins a les 13 h del 18 de setembre. Posteriorment es farà el sorteig de places, que es realitza als serveis centrals del Departament d’Educació a les 14 h.

El 18 de setembre de 2018 a partir de les 18 h podreu consultar el  resultat del sorteig d’assignació de places per a la matrícula.

Més informació sobre el procés de matrícula en aquesta secció del nostre web.