Novetats curs 2019-2020: matrícula d’actualització i programa PIA+

Necessiteu refrescar l’idioma? Nova matrícula d’actualització

Les persones que ja hagin cursat i superat amb anterioritat cursos de les escoles oficials d’idiomes que condueixen a l’obtenció d’un certificat, i que vulguin actualitzar-ne els coneixements, poden sol·licitar matricular-se en l’últim curs realitzat o en qualsevol dels cursos inferiors, sempre que hagin transcorregut dos cursos des de l’obtenció del certificat.

La sol·licitud per a aquest tipus de matrícula s’ha de presentar al centre un cop finalitzat el període d’admissió, i només s’admet si existeixen vacants en el curs i idioma sol·licitat. La sol·licitud és vàlida només per al curs acadèmic en què se sol·licita i s’ha de tornar a presentar per a cursos acadèmics posteriors, si l’alumne ho vol.

Aquest tipus de matrícula no té efectes acadèmics ni dóna lloc a cap certificat oficial. La qualificació que es fa constar a l’expedient acadèmic de l’alumne és de “no qualitficat/ada”. Els alumnes en aquesta situació no tenen dret a sol·licitar una nova expedició del certificat obtingut anteriorment, però poden sol·licitar un certificat d’actualització al centre on estiguin matriculats.

Pel que fa al preu del servei, aquests alumnes han de pagar la taxa o el preu públic corresponent, sense penalització per repetició. Durant un mateix curs acadèmic no es pot simultanejar una matrícula ordinària als ensenyaments presencials amb una matrícula d’actualització del mateix idioma.

Programa PIA+

El nou programa PIA+ substitueix el programa Pla d’Impuls de l’Anglès per a professorat (PIA) i inclourà el nivell avançat d’anglès (4t, 5è i C1) i tots els nivells dels altres idiomes.

Els docents que vulguin acollir-se es preinscriuran i matricularan seguint el procediment ordinari, inclòs el pagament de taxes, i podran sol·licitar un retorn d’aquestes si superen el curs.

Amb aquest programa poden gaudir de la gratuïtat dels estudis d’idiomes a qualsevol EOI del territori.

Més informació sobre el Pla:

Dates de preinscripció: del 2 al 5 de setembre.

Enllaç web per fer la preinscripció: https://www.eoidigital.com/preinscripcio/alumnes/index.php