Concurs fotogràfic – Sant Jordi 2020

Concurs fotogràfic – Sant Jordi ‘20

Torna el concurs fotogràfic de Sant Jordi! Per participar-hi, heu de ser alumn@ de l’EOI de Tortosa. En aquesta ocasió, el lema serà “Experiència EOI”.

BASES:

– S’ha d’enviar la fotografia en format JPG al correu biblio.eoitortosa@gmail.com. A causa de la crisi del COVID-19, ampliem el termini de recepció. Es comunicarà la nova data límit quan torni a obrir el centre.

– Deseu el fitxer amb aquest format: nom_cognom_curs_sigla idioma. (Alemany: AL; Anglès: AN; Francès: FR) Exemple: Anna_Cid_3_FR

– A la fotografia hi ha d’aparèixer la carpeta d’estudiant de l’EOI de Tortosa, relacionant-la amb el lema del concurs.

– Qui guanyi accedirà a cedir una còpia de la seva fotografia per tal que l’EOI la pugui difondre i exposar.

– La fotografia ha de ser pròpia. S’accepten programes de retoc professional.

– S’admetrà una fotografia per alumn@ i idioma.

La participació en aquest concurs implica l’acceptació de les bases.

EXPOSICIÓ I VOTACIONS:

– Les fotografies s’exposaran del 14 al 23 d’abril a la biblioteca, de manera anònima i numerada.

– L’alumnat podrà fer la votació per escollir la fotografia que més li agradi durant aquests dies mitjançant un vot manuscrit on hi consti: el número de la fotografia més el nom i el curs de l’alumnat que vota per tal d’establir el cens. Hi haurà una urna de votació.

– L’alumnat haurà de valorar l’estètica, l’originalitat i la rellevància de la fotografia amb el tema proposat.

PREMIS:

Els premis es lliuraran la setmana del 27 d’abril.

Primer premi: 100 euros.

Segon premi: 75 euros