Avaluació del curs 2019 – 2020

Benvolgudes i benvolguts alumnes,

Desitgem que continueu en bona salut, tant vosaltres com les vostres famílies i amics. Us volem informar sobre el tercer trimestre d’aquest curs 2019-20 i sobre l’avaluació final. El passat dilluns es van publicar les Instruccions del Departament d’Educació per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes dels ensenyaments de Formació professional i de Règim especial davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 . Hem adaptat aquestes instruccions a la nostra escola.

L’escenari de confinament i les mesures de desconfinament per fases ens han dut a preveure una avaluació en línia per a tots els cursos i idiomes. Hem elaborat una infografia que us ajudi a visualitzar les opcions que teniu i les que podem oferir en aquestes circumstàncies, així com respostes a les possibles preguntes que tingueu. La trobareu al final d’aquest escrit, tant en format imatge com en PDF.

Us recomanem que consulteu els vostres professors per correu electrònic o via Moodle abans de fer qualsevol tria o si teniu dubtes. També podeu escriure a l’escola si trobeu que no teniu suficient informació.

Esperem que la situació de pandèmia i d’emergència sanitària es resolgui ben aviat i de la millor manera possible. Cuideu-vos molt.

A continuació trobareu una infografia que us serà de guia per al procés d’avaluació dels vostres cursos. Si no veieu bé la infografia, la podeu baixar en PDF des d’aquí.