ANUL·LADES LES PROVES UNIFICADES DE CERTIFICACIÓ DE LES EOI

Segons ha publicat el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya a la Resolució EDU/975/2020, de 8 de maig, de modificació de les diverses resolucions de convocatòria de proves d’accés i d’obtenció de títols per als cursos 2019-2020 i 2020-2021, es resol Suprimir tot el que fa referència a la convocatòria ordinària de les proves lliures per a l’obtenció dels certificats de nivell intermedi B1 i B2 i de nivell avançat C1 dels ensenyaments d’idiomes de règim especial que imparteixen les escoles oficials d’idiomes.

Així doncs, les proves de certificació de la convocatòria ordinària queden cancel·lades, tant per a l’alumnat oficial com per al lliure. L’alumnat oficial tindrà l’opció de l’avaluació de centre.