XVI Festa gastronòmica i cultural de Nadal

El 20 de desembre,  a partir de les 17.30 hores, celebrarem la setzena Festa gastronòmica i cultural de Nadal.

Tant si sou dels que cuineu com dels que mengeu, veniu a l’escola a gaudir d’un vespre de cultura, gastronomia … i música!

Gaudirem del concert de Camins de Nit. Interpretaran cançons ens els diferents idiomes que s’estudien a la nostra escola.

Podeu trobar receptes a internet i també als diferents llibres que tenim a la biblioteca.

Hi haurà obsequis per a tots els participants i premis per als primers, segons i tercers classificats/des de cada categoria (dolç / salat)

Dubtes??? Aquí hi ha algunes indicacions…

• S’ha de portar un plat cuinat i ben presentat de la categoria que es vulgui dins l’idioma que s’estudia, tot adjuntant la recepta i la informació sobre el plat en català per tal que l’alumnat dels altres idiomes ho pugui llegir
  • Es podrà participar a títol individual, en parelles o en grups de tres persones màxim.
  • Els plats que concursen es podran portar a partir de les 17.30h. Us haureu de registrar al taulell de l’entrada, on us donaran un número de participació que acompanyarà el plat. Això és necessari per a les votacions
  • A partir de les 19.00h podreu començar a tastar els plats
  • A les 19.30h es podrà votar i un cop fet el recompte es farà públic el resultat i el lliurament de premis.

Us esperem!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *