OFERTA DE CURSOS D’ESTIU 2021

APROFITA L’ESTIU PER FORMAR-TE SENSE MOURE’T DE CASA

Els cursos seran reconeguts com a formació permanent pel Departament d’Educació. L’edat mínima per fer els cursos d’estiu a les EOI és la següent:

• per a qualsevol llengua cal haver complert els 16 anys (o fer-los l’any natural en què s’efectua la matrícula)
  • per a una llengua diferent de la cursada com a primera llengua estrangera a l’educació secundària obligatòria cal haver complert els 14 anys (o fer-los l’any en què s’efectua la matrícula)”

Dates: de l’1 al 22 de juliol

Idiomes: Alemany, Anglès, Àrab, Coreà, Francès, Japonès, Italià

Inscripcions: del 17 de maig al 25 de juny

• Presencialment: de dilluns a dijous de 10.30 a 13.00 h. i de 16.00 a 19.00 h. Divendres de 10.30 a 13.00h.
  • Telemàtica. Trametre a Cursos especials EOI Terrassa (eoit9495@gmail.com) la documentació especificada a l’apartat següent i la justificació de pagament, indicant el curs pel qual es fa la matrícula.  Cap matrícula serà vàlida sense el correu de confirmació que es trametrà des de l’escola un cop comprovat el pagament.

Documentació:

• Imprès.
  • Fotocòpia del DNI o passaport.
  • Fotocòpia del document acreditatiu actualitzat de la reducció/exempció de taxes, si escau.
  • Si voleu accedir a un curs de nivell B2 necessiteu un certificat acreditatiu del nivell B2. Sinó haureu de fer una entrevista amb el/ la docent.

Oferta:

Alemany

A1 Erste Schritte in die deutsche Sprache 45 hores de 18h a 20h 180 €
B2 Romantische Strasse: eine unvergessliche Reise 45 hores de 10h  a 12h 180 €

Anglès

B2 Britain Today 45 hores de 9.30 a 11.30h 180 €
B2 Improve you pronunciation and your advanced vocabulary 45 hores de 15 a 16.30 180 €

Àrab

A1  Introducció a la llengua i a la cultura àrabs 45 hores de 16 a 18h 180€

Coreà

A1 Introducció al coreà 30 hores de 16 a 18h 120 €

Francès

A1 Introducció al francès 45 hores de 18 a 20h 180 €
B2 Viatjant a través de la cançó francesa 45 hores de 18 a 20h 180 €

Italià

A1 Corso di civiltà italiana per principianti 30 hores de 18 a 19.30h 120 €
B2 Di città in città 30 hores de 18 a 20h 120 €

Japonès

A1 Iniciació a la llengua i a la cultura japoneses 30 hores de 12h a 14h 120 €

Anul·lació de la matrícula:

• A iniciativa de l’escola, si no s’arriba al mínim d’alumnat establert. En aquest cas, es retornarà l’import total de la matrícula.
  • A iniciativa de l’alumne es reemborsarà l’import pagat menys les taxes en concepte de despeses administratives, sempre que l’anul·lació es faci abans d’inici del curs. No es reemborsarà cap import un cop s’hagi iniciat el curs.

Reducció/exempció del preu públic (imprescindible l’acreditació corresponent):

• Reducció del 50%: famílies nombroses de categoria general i famílies monoparentals.
  • Exempció: famílies nombroses de categoria especial; persones amb una discapacitat mínima del 33%; víctimes del terrorisme; persones subjectes a mesures privatives de llibertat; persones membres d’unitats familiars que percebin renda mínima d’inserció o renda activa d’inserció i víctimes de violència de gènere.

Pagament:

• Cap matrícula no serà definitiva fins que s’hagi comunicat el pagament a l’escola.
  • Termini de pagament: 48 hores.

Certificat:

En acabar el curs es lliurarà un certificat acreditatiu a l’alumnat que hagi assistit a un 80% de les classes i hagi superat l’avaluació establerta per cada a curs.

S’ha sol·licitat el reconeixement d’aquests cursos com a activitat de formació permanent del Departament d’Educació.