Per facilitar la realització de gestions administratives podeu descarregar-vos les instàncies i sol·licituds següents.
Ompliu-les i lliureu-les a secretaria, tot aportant la documentació requerida per cada gestió.
- Carnet de l’alumne
- Trasllat d’expedient
- Imprés dades alumnat
- Sol·licitud general
- Sol·licitud canvi d’horari
- Sol·licitud de permuta
- Sol·licitud de renúncia a la matrícula oficial
- Sol·licitud de convocatòria addicional
- Sol·licitud de títol nivell Bàsic A2 i/o Intermedi B1
- Sol·licitud de matrícula d’actualització
- Sol·licitud d’adaptació de proves / Informació sobre adaptació de les proves de certificació
- Autorització alumnat menor d’edat
- Autorització de recollida del títol per una tercera persona
- Declaració responsable alumnes majors de 18 anys
- Declaració responsable alumnes menors
- Autorització per a l’ús i publicació d’imatges i/o veu