Sorteig d’una panera de nadal 2014

Tal com hem fet en els darrers anys, aquest Nadal també ens hem proposat ajudar una organització i hem escollit  PROJECTE HOME, que a tota Catalunya ajuda a persones amb problemes d’addicció i drogodependència mitjançant programes de rehabilitació i reinserció laboral, i també desenvolupa una tasca molt important  de sensibilització de la població en general a través de diverses campanyes. Té el reconeixement de moltes institucions públiques i entitats privades amb les quals col.labora. En el cas de Sabadell, aquesta col.laboració es reflecteix en el Pla Municipal sobre Drogues de Sabadell. Si voleu més informació, podeu consultar el seu web:  www.projectehome.cat

Per aquest motiu sortegem una magnífica panera de Nadal amb tot allò que es necessita per passar unes bones festes o per gaudir d’un bon àpat a qualsevol època de l’any. Si la vols veure, la trobaràs exposada al bar de l’escola. També la pots veure clicant aquí. Si vols saber què porta, aquí tens una llista dels continguts.

Pot ser teva comprant un número ( només per un euro!!)  o tants com vulguis a la consergeria i al bar del centre. El sorteig es farà el dia 23 de desembre durant la festa de Nadal que celebrarem a la sala d’actes. Així que ja veieu que n’és d’important ser-hi!! Si no pots venir, podràs saber quin és el número guanyador consultant a aquest web.

Si ets la persona afortunada i no hi ets el dia 23, podràs recollir la panera passades les festes. Recorda que és molt important conservar el número. Si no ens el portes, no em podrem donar la panera.

Animeu-vos i compreu números. Com més en compreu, més possibilitats tindreu de guanyar la panera i, si l’aconseguiu, no caldrà que us hi amoïneu per la compra de Nadal , però el més important de tot és que comptareu amb el nostre agraïment i el de PROJECTE HOME.

Moltes gràcies a tothom i molta sort!!