EOI RIPOLL – Accés NOU USUARI a l’Espai Virtual d’Aprenentatge -  Moodle

COM FER L’AUTOINSCRIPCIÓ PER ACCEDIR A L’ENTORN MOODLE DE L’EOI RIPOLL.

SI US PLAU, LLEGIU ATENTAMENT AQUEST DOCUMENT ABANS D’INICIAR EL PROCÈS D’INSCRIPCIÓ.

Cerca “EOI RIPOLL Moodle” al teu navegador o accedeix directament a la URL

Clica a “Entrada”. Veuràs la secció “Es la primera vegada que veniu aquí?”

Llegeix atentament les instruccions de la pantalla abans de crear el teu nou compte d’usuari.

Omple les dades que et demana (els camps amb asterisc (*) són obligatoris) i tria una contrasenya que recordis fàcilment (el sistema distingeix entre minúscules i MAJÚSCULES).

• Si us plau, poseu especial atenció en escriure correctament el vostre correu electrònic (qualsevol error tipogràfic atura el procés posterior).

• Es fonamental que el correu electrònic que facilitis com adreça de contacte en aquesta plataforma Moodle estigui en actiu (es a dir, que el feu servir habitualment) i correctament escrit; en cas contrari NO podràs completar el procés d’inscripció.

Per raons de gestió només espot configurar un únic compte d’usuari. En cas de cursar dos idiomes (anglès i francès) o monogràfics, hauràs de fer servir el mateix compte (el teu professorat t’informarà al respecte).

Selecciona l’ Idioma de la pàgina.

“Crear un compte d’usuari nou”

SI US PLAU: Segueix atentament les instruccions de la pàgina en pantalla.

Escriu les lletres del CAPTCHA i clica “crea el meu compte”. Veuràs la següent finestra…

Consulta ara el correu electrònic que has facilitat. El correu de confirmació del teu nou compte

normalment arriba en pocs segons des del servidor “Àgora” (si no, espera uns minuts).

Llegeix i segueix les indicacions del correu rebut.

Un cop dins de Moodle, tria correctament el teu idioma, nivell i grup des de la pàgina d’inici, i introdueix la clau d’inscripció que t’haurà facilitat el teu professorat.

Un cop cliques a “inscriu-me en aquest curs” ja seràs a la teva aula virtual... com veuràs a la part superior dreta de la pantalla (on ja figura el teu nom d’usuari).

Hauràs rebut també un segon correu de benvinguda.

Aprofita ara per “Editar el perfil” i presenta’t a la resta de participants. RECORDA clicar el botó “Actualitzar perfil – Update Profile” al FINAL de la pàgina per tal de guardar les dades.

Quan retornis a “EOI Ripoll Moodle” ja podràs accedir amb el nom d’usuari i la contrasenya triats.

_____________________________________________________________________________

NOTA: L’enllaç facilitat té caràcter personal i va exclusivament adreçat a l’alumnat presencial de l’EOI Ripoll, com a suport telemàtic d’aprenentatge. En inscriure’s l’alumnat es compromet a fer un ús correcte del seu compte d’accés. El professorat gestiona el seu material virtual com una eina lectiva més. El material facilitat complementa –però no eximeix d’assistència- les sessions presencials, tot i que l’alumnat no té cap obligació ni acadèmica ni avaluadora de fer servir la plataforma virtual, així com el professorat es reserva el dret a mantenir la plataforma a discreció.

Moodle no és una xarxa social. Feu-ne un ús prudent i adequat de les dades personals (les vostres i les dels altres membres del grup). En acabar el curs acadèmic es tancarà l’accés a la plataforma i s’esborraran completament totes les dades de l’alumnat participant. EOI Ripoll vetllarà per un ús adequat d’aquesta eina educativa d’acord amb la normativa i legislació vigents.

Les presents condicions ens permeten oferir el nostre servei.

En fer-ne ús, accepteu respectar-les.

Darrera modificació: divendres, 18 de novembre 2016, 17:02