Concurs de fotografia “Internet i les noves tecnologies: ús responsable.”

Arriba el concurs de fotografia de l’EOI Ribera d’Ebre.

Aquí trobareu tota la informació.

Anima’t i mostra’ns la teva creativitat!

BASES CONCURS DE FOTOGRAFIA EOI RIBERA D’EBRE abril 2024

4a Edició

L’EOI Ribera d’Ebre, amb l’acord del Consell Escolar, organitza un concurs de fotografia amb els següents objectius:

• Compartir inquietuds culturals i artístiques.
  • Posar en valor el llenguatge visual i les seves funcions comunicatives i expressives.
  • Incentivar la creativitat artística.
  • Incentivar la competència digital en un entorn cada cop més tecnològic.
  • Conscienciació sobre l’ús responsable de les noves tecnologies.
  • Posar en valor la importància de l’aprenentatge de llengües.

Bases

1. Temàtica: Les obres han de transmetre el valor del tema: Internet i les noves tecnologies: ús responsable.
  2. Participants:
  • Alumnat matriculat a l’escola
  • Alumnat menor amb l’autorització d’ús d’imatges i xarxes específica
  • Antic alumnat de la nostra escola

3. Candidatura:

Cada candidat pot participar amb un màxim d’una fotografia seva fent servir les noves tecnologies d’una forma responsable durant la seva vida diària (cuinant, fent esport, aprenent, viatjant…).  La fotografia s’haurà d’enviar al correu de l’escola e3010980@xtec.cat amb el títol i les dades del candidat. D’altra banda, la persona candidata pot penjar la seva fotografia a l’Instagram acompanyant-la amb el hashtag de l’escola #eoiriberadebre, en cas de no tenir Instagram, simplement enviar-la per correu electrònic.

4.Terminis:

1. Enviament de les fotografies: de l’12 al 19 d’abril de 2024.
  2. Votacions de les fotografies: del 22 al 24 d’abril de 2024.

5. Veredicte:

Hi haurà 2 premis:

• Premi per valoració popular a Instagram, les fotografies seran penjades al perfil d’Instagram de l’EOI Ribera d’Ebre.

Nombre de likes: En la votació popular la fotografia que tingui més likes serà la guanyadora. *En cas d’empat de likes el jurat desempatarà.

• Premi per valoració del jurat format pel claustre de l’EOI Ribera d’Ebre i la membre del PAS.

Es valorarà:

-La relació amb el tema del concurs Internet i les noves tecnologies: ús responsable.

-La qualitat artística i l’impacte visual de l’obra

-La creativitat i l’originalitat.

-Les obres han de ser inèdites, per tant, es descartaran obres plagiades o creades per Intel.ligència Artificial

El jurat comunicarà les persones guanyadores a partir del 26 d’abril.  També es farà públic a les xarxes i el web de l’escola.

El premi pot quedar desert si les obres no reuneixen les característiques o la qualitat suficient.

6. Premis

Per a les dues categories (votació popular i jurat) el premi consistirà en una experiència gastronòmica per a dues persones.

7. Drets i responsabilitat

La participació al concurs implica l’acceptació de totes les bases, així com l’autorització a l’EOI Ribera d’Ebre per reproduir i difondre-les al seu web, Facebook i Instagram. Per tant, la participació implica l’autorització dels drets d’imatge a l’EOI Ribera d’Ebre per publicar aquella fotografia candidata.

Es pressuposa que els participants tenen els drets de les obres i el dret d’imatge de les persones que hi apareixen. L’EOI Ribera d’Ebre no es fa responsable d’aquests.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *