Sol·licitud de convocatòria addicional (tripitició de curs)

Dins de cada nivell —bàsic, intermedi i avançat—, l’alumnat té dret a romandre matriculat en el règim d’ensenyament oficial, modalitat presencial, durant un màxim de cursos acadèmics equivalents al doble dels cursos de què consta el nivell per a l’idioma corresponent.

En casos excepcionals a valorar per la direcció de l’escola, es podrà autoritzar una convocatòria addicional en règim presencial. Aquesta s’haurà de sol·licitar i la direcció valorarà les circumstàncies al·legades per l’alumne/a i el seu procés d’aprenentatge:

• Es podrà concedir una única convocatòria addicional per nivell (Bàsic, Intermedi o Avançat).
  • S’ha de sol·licitar presencialment amb el formulari adjunt i la documentació justificativa, si escau.