Curs Preparació al Certificat de Nivell Intermedi B1 de francès

Durant l’any acadèmic 2017-2018, l’EOI de Mollet ofereix un curs de preparació a l’examen de certificat de nivell intermedi B1 en llengua francesa adreçat a persones interessades en presentar-se com a candidat lliure a les proves . La durada del curs serà de 20 hores, del 19 de febrer al 7 de maig de 2018 i les classes tindran lloc els dilluns de 18:30 a 20:30.

Les proves per a l’obtenció del Certificat de Nivell Intermedi són unes proves oficials organitzades pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i es corresponen amb el nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües. Per tant, són reconeguts a tot el món, tant en el món universitari com en el de l’empresa.

L’objectiu del curs és familiaritzar els candidats no oficials amb els exàmens de Certificat de Nivell Intermedi per tal que puguin afrontar la prova amb més coneixement, tranquil·litat i confiança. Durant el curs, es treballaran les proves en les cinc competències curriculars tot seguint les pautes que regulen els exàmens oficials fent especial èmfasi en la nova prova d’expressió oral. Els participants també es podran familiaritzar amb la tipologia de tasques de les proves oficials i amb les estratègies d’examen necessàries per superar la prova.

El preu del curs és de 85,60€ més 10€ de material. Per matricular-vos caldrà que porteu:

• DNI/NIE
  • Documentació justificativa corresponent, en el cas de matrícula bonificada o exempció de pagament. En aquest darrer cas, només s’haurà d’abonar l’import del material.

Podeu posar-vos en contacte amb l’EOI de Mollet trucant al 935 790 040 o per correu a:

eoimollet@xtec.cat

IMPORTANT:
•  L’Escola es reserva el dret d’anul·lar un curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
•  Només es retornarà l’import de la matrícula en cas que s’hagi d’anul·lar el curs.