Curs de C1+ francès

Durant l’any acadèmic 2021-2022, l’EOI de Mollet ofereix un curs de perfeccionament de llengua francesa de nivell C1+, adreçat a persones interessades a mantenir i actualitzar el seu coneixement de l’idioma. La durada del curs serà de 30 hores i començarà el 25 de novembre 2021 fins el 12 de maig 2022.
Per poder accedir-hi, cal haver obtingut el nivell de llengua de B2 o C1 del Marc europeu comú de referència en un termini no superior a 5 anys a comptar des de la data de matrícula (cal adjuntar el document acreditatiu per formalitzar la matrícula del curs). En cas contrari, s’haurà de fer una prova de nivell.
Per matricular-vos caldrà que porteu:
• DNI/NIE
• acreditació del nivell de llengua (si no heu cursat el nivell B2 o C1 a l’EOI de Mollet)
• Documentació justificativa corresponent, en el cas de matrícula bonificada o exempció de pagament. En aquest darrer cas, només s’haurà d’abonar l’import del material.
En acabar el curs, es donarà un certificat acreditatiu. Es requereix una assistència del 80% per obtenir-lo.
IMPORTANT:
• L’Escola es reserva el dret d’anul·lar un curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
• Només es retornarà l’import de la matrícula en cas que s’hagi d’anul·lar el curs

El preu del curs és de 175,00€, material no inclòs (preu calculat segons l’ORDRE EDU/155/2020).