Jornades de Portes Obertes

Què són les Jornades de Portes Obertes (JPO)?

Les JPO són un esdeveniment que organitza l’escola perquè les persones del municipi i dels voltants coneguin el què ofereix l’escola.

S’ha de pagar per assistir a les JPO?

No, l’activitat és totalment gratuïta.

En què consisteixen les JPO?

L’escola oferirà simultàniament diferents activitats. Aquestes activitats tenen una durada de 15 minuts i es repeteixen cada 20 minuts. Els assistents podran escollir les activitats que els interessin i, si arriben puntuals, podran assistir a totes.

• Sessió mostra d’anglès: dos nivells, un de bàsic i un d’avançat
  • Classe zero d’alemany
  • Classe zero de japonès
  • Classe zero de xinès
  • Gimcana literària a la biblioteca, amb premis per als guanyadors.

A més, s’oferirà informació general sobre l’escola i els cursos que s’imparteixen i s’oferirà assessorament i ajuda  en cas que es vulgui fer la preinscripció.

Necessito reservar?

No, no cal fer la reserva. L’escola agrairia, però, que aquelles persones que hi estiguin interessades visitessin el nostre Facebook  i indiquessin que assistiran a l’esdeveniment, però no és obligatori.