Moodle (aula virtual)

Què és la plataforma Moodle?

Accés a l’aula virtual

L’escola disposa d’una aula virtual basada en la plataforma Moodle.

La plataforma o curs Moodle de cada nivell és una eina per fer més eficients el treball a l’aula i la comunicació entre l’alumnat i entre aquest i el professorat. Està concebut com a complement dels continguts impartits a l’aula (activitats d’ampliació i de suport). A més, conté recursos d’autoaprenentatge (enllaços per practicar les diferents destreses, diccionaris online,…)

Com registrar-se a la plataforma si sou alumnes nous/ves?

Pas 1. Accediu a la plataforma virtual i feu click a Registra’t o a Crea un compte d’usuari nou. Ompliu el formulari. Introduïu el codi Captcha i premeu “Crea el meu compte”.

Pas 2. Rebreu un missatge a la bústia de correu que hàgiu fet constar al pas 1 (mireu també al correu brossa) amb un enllaç d’activació. Feu click a l’enllaç i ja estareu registrats.

Pas 3. Apunteu-vos el nom d’usuari i la vostra contrasenya personal en un lloc segur per a futures consultes durant tots els anys que sigueu alumnes de l’escola. L’escola no coneix aquesta informació i per tant no us la podrà reenviar.

Si ja esteu registrats però no recordeu la contrasenya personal, feu click a Heu oblidat la contrasenya? a la pàgina principal de la plataforma Moodle.

Quan accediu a un curs Moodle per primera vegada se us demanarà una paraula clau (clave de matriculación). Aquesta paraula clau us la proporcionarà el/la vostre/a professor/a i només serà necessària la primera vegada que hi accediu. Aquesta no és la vostra contrasenya per accedir a la plataforma i serà diferent per a cada nivell que curseu a l’escola.