Moodle (aula virtual)

Què és la plataforma Moodle?

Accés a l’aula virtual

L’escola disposa d’una aula virtual basada en la plataforma Moodle.

La plataforma o curs Moodle de cada nivell és una eina complementària per fer més eficient el treball tant a l’aula com a casa i facilitar la comunicació entre l’alumnat i entre aquest i el professorat. Està concebut com a complement dels continguts impartits a l’aula (activitats d’ampliació i de suport). A més, conté recursos d’autoaprenentatge (enllaços per practicar les diferents destreses, diccionaris online,…)

En el cas dels cursos semipresencials la plataforma Moodle és l’espai virtual on es troben tots els continguts necessaris per seguir el curs.

Com registrar-se a la plataforma si sou alumnes nous/ves?

Pas 1. Accediu a la plataforma virtual i feu click a Registra’t o a Crea un compte d’usuari nou. Ompliu el formulari. Introduïu el codi Captcha i premeu “Crea el meu compte”.

Pas 2. Rebreu un missatge a la bústia de correu que hàgiu fet constar al pas 1 (mireu també al correu brossa) amb un enllaç d’activació. Feu click a l’enllaç i ja estareu registrats.

Pas 3. Apunteu-vos el nom d’usuari i la vostra contrasenya personal en un lloc segur per a futures consultes durant tots els anys que sigueu alumnes de l’escola. L’escola no coneix aquesta informació i per tant no us la podrà reenviar.

Si ja esteu registrats però no recordeu la contrasenya personal, feu click a Heu oblidat la contrasenya? a la pàgina principal de la plataforma Moodle.

Quan accediu a un curs Moodle per primera vegada se us demanarà una paraula clau (clau d’inscripció). Aquesta paraula clau us la proporcionarà el/la vostre/a professor/a i només serà necessària la primera vegada que hi accediu. Aquesta no és la vostra contrasenya per accedir a la plataforma i serà diferent per a cada nivell que curseu a l’escola.