Sol·licitud de dades per a recerca

Sol·licitud de dades per a recerca

per Escola Oficial d'Idiomes de Sant Feliu de Guíxols -
Nombre de respostes: 0

Benvolguts/des alumnes,

Un alumne de l'EOI de Tarragona està fent un projecte de recerca específic sobre l'alumnat d'EOI i l'ús que fa d'internet i de les noves tecnologies per al seu aprenentatge de llengües. Ens demana si podem fer arribar el següent escrit al nostre alumnat per demanar-los que contestin un qüestionari que es completa en tan sols uns minuts. Promet fer-nos arribar els resultats, reflexions i conclusions finals que poden ser molt interessants per a la nostra feina. El termini per respondre el qüestionari acaba a final de mes.

Cordialment,

EOISFG

_______________________________________________________________________________________________________________________

Em dic Jordi Mogas i sóc estudiant d'Educació i TIC (e-learning) a la UOC, alhora que alumne de l'EOI Tarragona i molt interessat en l'ús de les noves tecnologies per a afavorir el nostre aprenentatge de llengües. Com a projecte final de màster estic investigant el perfil d'autoregulació en l'aprenentatge de llengües mitjançant l'ús d'internet i les TIC. Em centro en els alumnes de les EOI com a població d'estudi. Per aquest motiu, seria de gran utilitat si poguessis respondre l'enquesta que trobaràs a http://goo.gl/forms/zMC3k3r3bOwNxJVO2