L’equip i la comunitat educativa

Atenció al públic

Administrativa: Ana María Parra Rodríguez (aparra5@xtec.cat)

Conserge: Jaume Sala Saguer

Bibliotecària: Montserrat Garcia Riera

Equip directiu

Director: Joan Solanich Pié (jsolanic@xtec.cat) (Perfil professional aquí)

Cap d’estudis: Maria Josep Porta de Lafuente (mporta12@xtec.cat) (Perfil professional aquí)

Secretària: Estelle Girard (egirard@xtec.cat) (Perfil professional aquí)

Coordinadors

Cap del departament d’alemany: Pilar Ylla Janer (pylla@xtec.cat)

Cap del departament d’anglès: Natàlia Verdalet (nverdale@xtec.cat)

Cap del departament de francès: Estelle Girard (egirard@xtec.cat)

Coordinador d’informàtica: Nathalie Le Bris (nlebris@xtec.cat)

Coordinadora de qualitat: Maria Josep Porta de Lafuente (mporta12@xtec.cat)

Coordinadora de riscos laborals: Elena Paz (epaz4@xtec.cat)

Professorat departament alemany

• Pilar Ylla (pylla@xtec.cat)

Professorat departament anglès

• Albert Adroer (aadroer@xtec.cat)
  • Olga Paredes (oparedes@xtec.cat)
  • Elena Paz (epaz4@xtec.cat)
  • Maria Josep Porta (mporta12@xtec.cat)
  • Natàlia Verdalet (nverdale@xtec.cat)

Professorat departament francès

• Estelle Girard (egirard@xtec.cat)
  • Nathalie Le Bris (nlebris@xtec.cat)
  • Elena Paz (epaz4@xtec.cat)
  • Joan Solanich (jsolanic@xtec.cat)

CONSELL ESCOLAR

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa que s’encarrega del control i gestió de l’escola, amb funcions de seguiment i avaluació de la programació i de les activitats que es duen a terme a L’EOI de Figueres Els representants del sector alumnes al Consell Escolar de l’escola són:

Pedro Collado Rodríguez (francès) perecollado62@gmail.com

Dolors Llobet (alemany) dllobetmas@gmail.com

Salvador Muñoz López (anglès) smlopez1969@gmail.com

(Podeu fer-los arribar els vostres comentaris o suggeriments a les seves bústies de correu)

Últims acords del Consell Escolar (Reunió del 23/04/2021)

• Temes pendents amb l’Ajuntament:
    -l’ajuntament rebutja la demanda de treure la tanca del pàrquing
    -davant de l’absència de decisió per part de l’Ajuntament sobre les fotocopiadores, s’han instal·lat a la sala de reunió
    -l’Ajuntament ha informat que està pendent del Dpt. d’Educació pel que fa a l’aprovació d’un acord financer sobre l’ús de l’edifici per l’EOI
    – No tenim cap informació respecte a la creació de una Comissió d’usos.
  • El director informa del canvi de càrrecs dins l’equip directiu (la Sra. Natàlia Verdalet serà la secretària i la Sra. Estelle Girard la Cap d’estudis)
  • L’aportació de 30 euros de l’alumnat passarà a ser obligatòria a partir del setembre un cop modifiquin l’Ordre de Preus publicada al setembre 2020.
  • El consell escolar tria els següents representants per a la visita de l’inspector el 20 de maig a les 16h. Sector alumnat: Salvador Muñoz, Sector professorat: Elena Paz
  • L’actualització del projecte de direcció per als propers 4 anys es farà el 10 de juny.
  • La Sra. Dolors Llobet demana que s’ofereixi un curs flexibilitzat (en 2 anys) per l’alemany.
  • La Sra. Dolors LLobet també demana que es consideri la possibilitat d’equipar totes les aules amb taules.
  • El Sr. Salvador Muñoz demana retornar a la presencialitat de les classes de conversa d’anglès.

Drets de l’autodeterminació informativa. Per consultar els drets dels usuaris respecte al tractament de les seves dades, consulteu la informació publicada per l’Autoritat Catalana de Protecció de dades aquí.