Places vacants curs 2020-2021

Consulteu aquí la llista de les places vacants de tots els idiomes del dia 15 d’octubre.

Recomanem consultar la llista diàriament perquè hi pot haver canvis.

Últim dia de matrícula: Divendres, 16 d’octubre

Per accedir a vacants d’ A1: Si no teniu coneixements de l’idioma que voleu estudiar, escriviu un correu a l’escola eoiesplugues@xtec.cat, tot enviant aquest full de matrícula omplert i una fotocòpia del vostre DNI. L’escola es posarà en contacte amb vosaltres per matricular-vos.

Per accedir a vacants d’un nivell superior a A1: Si teniu un coneixement superior al nivell A1 i el podeu acreditar amb un certificat reconegut pel Departament d’Educació  (aquí teniu la llista del certificats reconeguts).o amb el resultat del test de nivell d’enguany de qualsevol EOI, escriviu un correu a l’escola eoiesplugues@xtec.cat, adjuntant-hi el vostre certificat i aquest full de matrícula omplert i una fotocòpia del vostre DNI. L’escola es posarà en contacte amb vosaltres per matricular-vos.

En el cas que no tingueu cap certificat, podeu fer un test de nivell (durada aproximada d’1 hora), excepte si la llengua que voleu estudiar és l’anglès:

Alemany, francès i italià:

Teniu la possibilitat de fer el test de nivell a l’escola en el següent horari:

• 25 de setembre: de 10.00h a 14.00h
  • a partir del 28 de setembre:

dilluns a dijous de 9.00h a 20.00h

divendres de 10.00h a 14.00h

No fa falta demanar cita prèvia. El resultat us serà comunicat telefònicament o per correu electrònic.

Anglès:

No hi ha nous test de nivell d’anglès. Podeu optar a les places ofertades només si teniu un certificat reconegut pel Departament d’Educació o el resultat del test de nivell d’enguany de qualsevol EOI.