Matrícula antics alumnes i trasllats excepcionals curs 2023-2024

Aquest calendari de matrícula és només per als alumnes matriculats al centre durant el curs 2022-2023.

Calendari de matrícula antics alumnes juliol 2023

Per fer la matrícula, heu d’entrar a l’aplicatiu de matricula. Aquest aplicatiu obrirà cada nou termini a les 9h del matí, sense tancar l’accés als alumnes que s’havien de matricular en la franja anterior.

Aplicatiu de matrícula

Recordeu que si no us matriculeu dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdreu la vostra prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, la podreu resoldre els dies 11 i 12 de juliol. Podeu venir presencialment a l’escola entre les 9.30h i 13.30h, trucar-nos al 93 470 50 40 durant el mateix horari  o contactar-nos a eoiesplugues@xtec.cat.

Els trasllats de matrícula en període no lectiu, els podreu realitzar els dies 13 i 14 de juliol enviant aquesta sol·licitud i la documentació requerida (especificada al document) al correu electrònic eoiesplugues@xtec.cat o presencialment a l’escola aquests dies de 9.30h a 13.30 hores.

Aquest és l’horari dels grups per al curs 2023-2024.

Per tal d’accedir a l’aplicatiu de matrícula caldrà que poseu primer la vostra data de naixement xx/xx/xxxx, com a usuari, i el DNI sense lletra, com a contrasenya, i, finalment, la vostra contrasenya personal. Després aneu a la pestanya GESTIÓ i MATRÍCULA ONLINE.

Si no recordeu la vostra contrasenya personal, heu de clicar sobre “Recordar contrasenya” i seguir els passos. Avís: Alguns navegadors col·loquen el correu de confirmació a la paperera.