Matrícula d’alumnes de la llista d’espera i persones sense preinscripció 2022-2023

Tots els candidats que formeu part de la llista d’espera, us heu de matricular a l’aplicatiu de preinscripció a l’hora i dia que us ha estat assignat, respectant l’ordre establert pel sorteig. Heu d’entrar a l’aplicatiu per saber quan us heu de matricular, sempre que quedin places vacants.

Matrícula en línia llista d’espera d’anglès: entre el 20 de setembre a les 12.00h i el 21 de setembre a les 23.59h

Matrícula en línia llista d’espera d’alemany, francès i italià: entre les 9:00h i les 23.59h del dia 21 de setembre.

Aplicatiu de preinscripció

Període extraordinari de matrícula alemany, francès i italià: on no hi ha llista d’espera, podeu fer la matrícula sense preinscripció a partir de dilluns 19 de setembre de 10.00h a 14.00h presencialment a l’escola. Es recomana consultar la nostra pàgina web diàriament a partir del 19 de setembre per comprovar les places vacants encara disponibles. Aquí teniu més informació útil sobre el procés de matrícula extraordinària.

Període extraordinari de matrícula anglès: a partir del 22 de setembre de 10h a 14h. Aquesta matrícula també es farà presencialment a l’escola. Es recomana consultar la nostra pàgina web diàriament a partir del 22 de setembre per comprovar les places vacants encara disponibles.