Matrícula curs 2020-21, juliol 2020

Aquest calendari de matrícula és només per als alumnes matriculats al centre durant el curs 2019-20. Com podreu veure, es van obrint diferents franges en funció de si l’alumnat és Apte/-a, No Apte,-a, No presentat/-da, Renúncia. També hi ha unes franges per als alumnes que desitgen canviar d’horari.Les franges que es van obrint queden obertes fins que acaba el procés de matrícula.

Abans de realitzar la matrícula, consulteu els horaris per al curs vinent.

Recordeu que a banda de l’oferta de cursos presencials, també oferim cursos semipresencials de nivells B1, B2.1., B2.2. i com a novetat aquest any de C1.

En els cursos amb modalitat semipresencial, la càrrega lectiva del curs es reparteix entre el treball presencial al centre i el treball individual online. La formació en aquesta modalitat comporta:

• L’assistència a una classe setmanal de 125 minuts.
  • El treball individual a través de l’entorn virtual d’aprenentatge Moodle/google Classroom. Això equival a un treball individual de quatre hores setmanals aproximadament. Aquesta és una modalitat de curs on l’alumnat ha de ser autònom en el seu aprenentatge i ser capaç de treure el màxim profit de les activitats online.
  • El curs pot incloure, a mé

Horaris curs 2020-21.docx (1)

Enllaç aplicatiu matrícula juliol

TAXES I PREUS PÚBLICS 2020

Nota: recordeu que a causa de la Covid-19 aquest any no es cobrarà coeficient de repetició als alumnes repetidors.