Test de nivell

Test de Nivell (només per als alumnes que no acreditin nivell i hagin triat aquesta opció)

Si no podeu acreditar cap nivell amb un títol/certificat o si no us voleu matricular al nivell bàsic A1, hauríeu de triar l’opció de test de nivell.

• El test de nivell d’anglès i francès són telemàtics, per tant, no cal vindre a l’escola a fer-los presencialment.
  • El període de test de nivell s’inicia en el moment de fer la preinscripció (dia 2 de setembre) i fins al dia 12 de setembre a les 17.00 h.
  • IMPORTANT! El test de nivell de català serà presencial el dimarts dia 10 de setembre, 18.00 h a l’EOI d’Amposta.

Més informació i taules d’exempcions

Taula de certificats i diplomes que acrediten competència en llengua estrangera de nivell B1 o superior, segons el Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)

Test de nivell en línia

La prova consisteix en un test de preguntes d’opció múltiple repartides en tres blocs de preguntes. El primer bloc avalua l’ús de la llengua, el segon i el tercer bloc avaluen l’ús de la llengua i la comprensió oral. També hi haurà una petita prova escrita si el nivell supera el nivell B1. La dificultat de les preguntes augmenta progressivament. En acabar cada bloc els alumnes coneixeran el curs al qual han estat assignats i, segons el resultat obtingut, se’ls permetrà continuar al bloc següent, si és el cas. L’alumnat al qual se li ofereixi la possibilitat de continuar al bloc següent, podrà rebutjar-ho i quedar-se amb l’assignació obtinguda al bloc anterior, si així ho vol.

La durada del primer bloc és de 45 minuts, la del segon bloc és de 30 minuts i la del tercer és de 35 minuts.

El resultat del test en línia té caràcter diagnòstic i només és vàlid per a realitzar la matrícula.  L’objectiu d’aquest test és conèixer el nivell en què podeu aprofitar més el curs a l’EOI. No utilitzeu diccionaris o llibres de consulta ni demaneu ajuda.

TEST DE NIVELL DE CATALÀ (PRESENCIAL)

• Dimarts dia 10 de setembre a les 18.00 h a l’EOI d’Amposta.

ESTRUCTURA DE LA PROVA

● Ús de la llengua (UL) 45 min