Carnet d’estudiant EOI

El carnet de l’escola et permetrà utilitzar el servei de biblioteca:

• Préstec de llibres de lectura, gramàtiques, llibres de consulta, llibres d’exercicis, diccionaris, DVDs, revistes, etc.
  • Bonificació o descomptes en institucions com museus, cinemes, teatre, espectacles, etc. on s’admetin carnet d’estudiant.

El carnet s’obté abonant l’import d’aportació de 30 € de material a l’hora de pagar la matrícula oficial.

Adquisició del carnet

Antics alumnes: tots els antics alumnes hauran de portar el seu carnet d’estudiant del curs anterior a classe o secretaria per segellar-lo i, per tant, validar-lo per al nou curs durant les dues primeres setmanes del curs (es segellaran a classe).

Instruccions per als nous alumnes

Us podeu imprimir aquest carnet de l’alumne. Perquè sigui vàlid, l’heu de portar a la secretaria de l’EOI d’Amposta, on us hi posaran el segell de l’escola.

És important que deseu el fitxer a l’escriptori, en una unitat USB o a qualsevol carpeta del vostre ordinador i l’obriu des de fora del navegador web per tal de poder emplenar els camps corresponents a les vostres dades. Si l’obriu amb el programa Adobe Reader, que és gratuït, podreu emplenar totes les dades des del vostre ordinador i també pujar la vostra foto en format digital.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *