Fora de termini? Encara ets a temps!

Si has exhaurit el termini de preinscripció del setembre (del 2 al 9) i estàs interessat/da en estudiar a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Amposta, emplena el següent formulari. Les sol·licituds s’aniran resolent per ordre d’entrada.

FORMULARI MATRÍCULA FORA DE TERMIINI_24-25

IMPORTANT: Recodeu que ens heu de fer arribar per correu electrònic a eoiamposta@xtec.cat o presencialment la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI, NIE o passaport
  • Alumnes menorsfaig constar circular pares alumnes menors degudament signat pel pare/mare/tutor de l’alumne. (Es podrà emplenar a secretaria al moment de lliurar la documentació).
  • Si és el cas, Certificat de l’institut de secundària on consti la primera llengua estrangera estudiada (menors de 16 anys)
  • Si és el cas, Document acreditatiu en cas de bonificació/exempció en el preu de la taxa.
  • Si l’accés és per Certificat, ha d’enviar la documentació que ha indicat en l’aplicació de preinscripció.

Les sol·licituds estan subjectes a la disponibilitat de places vacants un cop acabat el termini ordinari de matrícula, a partir del 23 de setembre.