CLASSES A LA EOI i PROTOCOL COVID

Les classes seran presencials amb 4 hores setmanals i 1 hora online asincrònica.

El número d’alumnes no el sabrem fins que es tanqui la matrícula, el 25 de setembre.

El mateix professor de la EOI  farà els grups de dll/dc i  els grups de dm/dj.  L’espai és estable i el grup és estable.

Gel hidroalcohòlic i spray desinfectant estaran disponibles a cada aula; hi haurà obligatorietat de rentat de mans a l’entrada i a la sortida de cada classe.

Dins de l’aula, l’alumnat i el professorat utilitzaran mascareta.

Al entrat a classe a la primera franja horària,  trobarem les aules desinfectades per part del INS Milà i Fontanals, amb qui compartim edifici.

Al acabar les nostres classes,  les aules fetes servir per la EOI es desinfectaran tant les taules com les cadires amb spray de 70 % d’alcohol.

L’alumne netejarà la taula i la cadira utilitzada tant al principi com al final de la classe.

Es ventilarà l’espai a cada canvi de grup a les aules i a l’inici de la jornada als departaments.

Hi haurà limitació de l’aforament del centre; distància social de 1,5m.

Hi haurà rètols recordant la distància de seguretat i els procediments que s’ha de seguir un cop s’entra a la EOI. Trobareu més informació al doument adjunt.

PLA D’ORGANITZACIÓ-PROTOCOL COVID DE L’EOI DE L’ALT PENEDES