Sortida a Recaredo

Fruit de la col·laboració entre l’EOI de l’Alt Penedès i el celler Recaredo, us proposem realitzar visites guiades de dues hores en anglès o francès per descobrir aquest celler de la nostra comarca de renom nacional i internacional que celebra enguany el seu centenari.

Concretament, realitzarem la visita ORIGEN en què descobrirem la cava i celler per conèixer el compromís artesanal d’elaboració a Recaredo i ens endinsarem en els principis de la viticultura biodinàmica. Tast de dos Corpinnats Brut Nature de llarga criança, acompanyats d’una degustació de dos vins blancs de l’Univers Xarel·lo de Celler Credo. Les visites proposades per a l’EOI de l’Alt Penedès, les duran a terme personal nadiu que treballa a Recaredo. Aquesta primera edició de l’activitat s’adreça a tot l’alumnat excepte al de nivell A1 d’anglès i francès. A aquest alumnat, els oferirem aquesta mateixa activitat més endavant.

Francès: 23 d’octubre de 10:00h a 12:00h

Anglès: 29 d’octubre de 10:30h a 12:30h

El preu per a l’alumnat de l’EOI serà de 10€ que s’ahurà d’abonar a la secretaria de l’escola un cop us confirmem que heu estat acceptats. El preu de la visita per al públic en general seria de 35€ però podeu gaudir d’aquesta reducció gràcies a la col·laboració entre ambdues entitats. Places limitades per ordre d’inscripció. Podeu accedir al formulari d’inscripció fins el dia 18 d’octubre, fent clic aquíL’alumnat participant ha d’arribar pels seus propis mitjans a Recaredo a l’hora convinguda. L’adreça és la següent: C/Tamarit, 10 (08770) Sant Sadurní d’Anoia. Podeu trobar més informació de Recaredo, fent clic aquí