Consulta qualificacions finals

Qualificacions alumnat lliure, feu clic aquí.

Qualificacions alumnat oficial, feu clic aquí.

Aclariments i reclamacions

• Alumnat lliure

Les persones aspirnats tenen dret a sol·licitar aclariments respecte les qualificacions provisionals obtingudes fins a les 12:00h del 28 juny de 2024 enviant un correu electrònic a l’adreça de l’escola eoialtpenedes@xtec.cat o per via telefònica al telèfon 93 890 52 06.

Les persones aspirants també tenen dret a presentar reclamacions respecte les qualificacions provisionals obtingudes. Aquestes però s’han de presentar presencialment i per escrit, dins l’horari de secretaria del centre examinador, fins a les 12:00h del 28 de juny de 2024. Trobareu el model d’instància que podeu utilitzar fent clic aquí.

El centre estudia les reclamacions presentades i aquestes queden resoltes amb la publicació de les qualificacions definitives que tindrà lloc l’1 de juliol de 2024. Hi podreu accedir des del mateix aplicatiu que per a les qualificacions provisionals.

Contra les qualificacions definitives, les persones interessades poden interposar recurs d’alçada davant la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa, en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà de la seva publicació, segons el que disposen l’article 76 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El recurs s’ha de presentar al centre on l’aspirant s’ha examinat.

• Alumnat oficial

L’alumnat oficial podrà sol·licitar aclariments respecte les qualificacions obtingudes fins a les 12:00h del 28 juny de 2024 enviant un correu electrònic a l’adreça de l’escola eoialtpenedes@xtec.cat o per via telefònica al telèfon 93 890 52 06.

L’alumnat oficial te dret a presentar reclamacions respecte les qualificacions obtingudes. Aquestes però s’han de presentar presencialment i per escrit, dins l’horari de secretaria del centre examinador, fins a les 12:00h del 28 de juny de 2024. Trobareu el model d’instància que podeu utilitzar fent clic aquíEl centre estudia les reclamacions presentades i realitza la notificació de les resolucions l’1 de juliol de 2024.