Preinscripció i matrícula curs 2021-2022- Nou alumnat

Calendari de preinscripció i matrícula per a nous alumnes

Abans de matricular-vos tingueu en compte que, malgrat que el curs 2021-2022 començarà amb el 100% de presencialitat, si les condicions sanitàries així ho requereixen, es podrà variar la modalitat i el percentatge d’aquesta presencialitat, seguint instruccions oficials.

Preinscripció i test de nivell

Preinscripció telemàtica OBLIGATÒRIA a través de l’aplicatiu en línia del dia 31 d’agost des de les 9.00 hores fins el dia 3 de setembre fins a les 14.00 hores, ambdós inclosos. Podreu fer la preinscripció presencialment a la nostra escola el dia 2 de setembre de 16.00h a 20.00h h i el 3 de setembre de 10.00h a 13.00h.
Si disposeu d’un certificat que us permet accedir directament a un nivell, l’heu d’adjuntar en el moment de fer la preinscripció. Podeu consultar les equivalències en certificació d’idiomes aquí.
Si no disposeu de cap certificat, caldrà que feu un test de nivell.

Accés a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula en línea. Per accedir-hi, cliqueu AQUÍ.

Test de nivell

El test de nivell d’ANGLÈS es fa en línia.
El test de nivell d’ALEMANY i FRANCÈS presencial es durà a terme el dia 7, 8 i 9 de setembre. Es faran dos torns per dia: de 16.00h a 18h i de 18.00h a 20.00h. El 10 de setembre de 10.00h a 12.00h.

El dia 6 de setembre a partir de les 18.00h penjarem a la nostra pàgina web les llistes d’assignació de dia i torn de test de nivell. En cas que les dates proposades no us vagin bé contacteu-nos.

On es fa la matrícula?

L’aplicatiu on heu de fer la matrícula és AQUÍ.

Preus de matrícula

Podeu consultar els preus de matrícula AQUÍ.

Pagaments

Una vegada formalitzada la matrícula, podreu gestionar el pagament de la taxa o el preu públic de 30 € en concepte de material, accés i ús de la plataforma Moodle. Podeu fer el pagament en línia al mateix aplicatiu, o bé presencialment a qualsevol oficina de CaixaBank amb el resguard de pagament de la matrícula i el del preu públic de 30 €. Disposareu de 24 hores per fer efectiu l’import de la matrícula i del preu públic de 30 €. Trobareu els dos pagaments al mateix full en dos codis de barres diferents.