Classes de conversa d’anglès presencials

L’EOI de Sant Gervasi organitza els dimarts classes de conversa presencials al nostre centre dinamitzades pel professor Marius Palmer. Aquestes classes són exclusivament per als alumnes de la nostra escola.
Les classes tindran lloc del 9 de febrer al 25 de maig de 2021
Classes, horaris i… Llegeix més»

Millora la teva expressió oral

A l’EOI Sant Gervasi hem decidit oferir la possibilitat als nostres alumnes de complementar les classes amb mitja hora de conversa, de diferents nivells, d’alemany, anglès i francès  tots els divendres a la tarda. Qualsevol alumne de l’escola hi pot participar, prèvia inscripció. Demaneu detalls… Llegeix més»

Internacionalització de l’EOISG. Erasmus+

Tal com figura al nostre PEC, la internacionalització de la nostra escola forma part d’un dels objectius a assolir en els propers anys. Amb la intenció de millorar les competències lingüístiques i culturals del nostre professorat així com d’oferir-los la possibilitat de descobrir altres… Llegeix més»

FP&EOI Together

Des del Departament d’Educació es vol continuar impulsant la relació entre els IES i les EOIs, i per això, a la nostra escola tenim un projecte conjunt amb l’Institut Lluïsa Cura amb una àmplia oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. El nostre… Llegeix més»

Actualització mesures de prevenció de la COVID a l’EOISG

Les mesures de prevenció més importants són les següents. Si en voleu una descripció més detallada consulteu el nostre pla d’organització per al curs escolar 20-21.

• Ús de mascareta obligatòria a tot el centre.
  • Punts d’accés d’entrada i sortida diferenciats
  • Esglaonaments dels horaris d’inici i sortida de classe per evitar aglomeracions.
  • Ús de gel hidroalcohòlic i desinfecció dels estris i mobiliari comuns a les aules
  • Mesures de neteja extraordinàries a tot l’edifici.

Llegeix més»