Resultats de les proves lliures (B1 i B2) destinades als alumnes del programa experimental (convocatòria adreçada exclusivament a escolars)

Publicació de qualificacions i reclamacions
Resultats provisionals: 3 de maig de 2021 a la pàgina web del Departament d’Educació. Cliqueu aquí
Reclamacions: fins les 12.00h del 6 de maig de 2021.
Qualificacions definitives:  7 de maig de 2021
Tramitació i expedició dels Certificats de nivell intermedi B1 i nivell intermedi B2
Certificat… Llegeix més»

Millora la teva expressió oral

A l’EOI Sant Gervasi hem decidit oferir la possibilitat als nostres alumnes de complementar les classes amb mitja hora de conversa, de diferents nivells, d’alemany, anglès i francès  tots els divendres a la tarda. Qualsevol alumne de l’escola hi pot participar, prèvia inscripció. Demaneu detalls… Llegeix més»

Internacionalització de l’EOISG. Erasmus+

Tal com figura al nostre PEC, la internacionalització de la nostra escola forma part d’un dels objectius a assolir en els propers anys. Amb la intenció de millorar les competències lingüístiques i culturals del nostre professorat així com d’oferir-los la possibilitat de descobrir altres… Llegeix més»

FP&EOI Together

Des del Departament d’Educació es vol continuar impulsant la relació entre els IES i les EOIs, i per això, a la nostra escola tenim un projecte conjunt amb l’Institut Lluïsa Cura amb una àmplia oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. El nostre… Llegeix més»

Actualització mesures de prevenció de la COVID a l’EOISG

Les mesures de prevenció més importants són les següents. Si en voleu una descripció més detallada consulteu el nostre pla d’organització per al curs escolar 20-21.

• Ús de mascareta obligatòria a tot el centre.
  • Punts d’accés d’entrada i sortida diferenciats
  • Esglaonaments dels horaris d’inici i sortida de classe per evitar aglomeracions.
  • Ús de gel hidroalcohòlic i desinfecció dels estris i mobiliari comuns a les aules
  • Mesures de neteja extraordinàries a tot l’edifici.

Llegeix més»