AVÍS: El dies 23 i 25 de juny, l’atenció presencial a la nostra escola serà de 10.00 a 13.00 hores.

Curs 2021/22: Nivells C2.1 i C2.2 d’anglès

El nivell Avançat C2 d’anglès es va començar a impartir, de manera experimental, a diferents escoles oficials  d’idiomes de Catalunya el curs 2019-2020. El nivell s’imparteix en dos cursos de 130 hores lectives cadascun (nivell  C2.1 i nivell C 2.2) i en la modalitat semipresencial.
Accés
Per… Llegeix més»

Resultats de les proves lliures (B1 i B2) destinades als alumnes del programa experimental (convocatòria adreçada exclusivament a escolars)

Publicació de qualificacions i reclamacions
Resultats provisionals: 3 de maig de 2021 a la pàgina web del Departament d’Educació. Cliqueu aquí
Reclamacions: fins les 12.00h del 6 de maig de 2021.
Qualificacions definitives:  7 de maig de 2021
Tramitació i expedició dels Certificats de nivell intermedi B1 i nivell intermedi B2
Certificat… Llegeix més»

Internacionalització de l’EOISG. Erasmus+

Tal com figura al nostre PEC, la internacionalització de la nostra escola forma part d’un dels objectius a assolir en els propers anys. Amb la intenció de millorar les competències lingüístiques i culturals del nostre professorat així com d’oferir-los la possibilitat de descobrir altres… Llegeix més»

FP&EOI Together

Des del Departament d’Educació es vol continuar impulsant la relació entre els IES i les EOIs, i per això, a la nostra escola tenim un projecte conjunt amb l’Institut Lluïsa Cura amb una àmplia oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. El nostre… Llegeix més»

Programa PIA+ per a docents. Curs 21-22

El Programa PIA+ 2021-2022 és un ajut a l’estudi per al professorat que cursi i superi una llengua estrangera en una EOI o a l’IOC. Es tracten de cursos oficials i extensius durant el curs acadèmic (no durant l’estiu) a les EOI i semestrals a l’IOC, en uns idiomes i nivells concrets:

Actualització mesures de prevenció de la COVID a l’EOISG

Les mesures de prevenció més importants són les següents. Si en voleu una descripció més detallada consulteu el nostre pla d’organització per al curs escolar 20-21.

• Ús de mascareta obligatòria a tot el centre.
  • Punts d’accés d’entrada i sortida diferenciats
  • Esglaonaments dels horaris d’inici i sortida de classe per evitar aglomeracions.
  • Ús de gel hidroalcohòlic i desinfecció dels estris i mobiliari comuns a les aules
  • Mesures de neteja extraordinàries a tot l’edifici.

Llegeix més»