Recollida certificats i títols A2, B1, B2 i C1

L’alumnat oficial i lliure que hagi aprovat els cursos que donen dret a certificat o títol, poden passar-ho a recollir en les següents dates:

Alumnes oficials que han aprovat 2n: Nivell bàsic, A2. Ho podeu recollir a partir del 10 de juliol.

Alumnes oficials i lliures que han aprovat l’examen de 3r curs, Certificat de Nivell Intermedi, B1: Ho podeu recollir a partir del 10 de juliol.

Alumnes oficials i lliures que han aprovat l’examen de 5è curs o C1, Certificats de Nivell Avançat o C1: Ho podeu recollir previsiblement a partir del 17 de juliol.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *