Matrícula curs 2018-2019 antic alumnat

Per tal d’agilitar el procés de matrícula d’antics alumnes, a l’Escola oficial d’Idiomes de Tortosa l’alumne haurà de fer la matrícula pròpia per via telemàtica els dies que s’indiquen en el calendari següent i d’acord amb les pautes que s’hi descriuen:

Dies 5, 6 i 7 de juliol: alumnes de 1r a 4t del curs 2017-18 que han obtingut la qualificació d’APTE/A i que es volen matricular en un grup de la mateixa franja horària.

Dies 8 i 9 de juliol: alumnes de 1r a 4t del curs 2017-18 que han obtingut la qualificació d’APTE/A i que es volen matricular a un grup d’una franja horària diferent.

Dies 10 i 11 de juliol: alumnes de 1r a 5è del curs 2017-18 que han obtingut la qualificació de NO APTE/A, NO QUALIFICAT/DA, NO PRESENTAT/DA o que van fer la RENÚNCIA  de matrícula.

Consulteu els horaris en aquests enllaços. En el moment de fer la matrícula, veureu ja els horaris actualitzats per al curs 2018-2019.

Horaris d’alemany

Horaris d’anglès

Horaris de francès

Horaris de rus

Per tal de fer la matrícula heu d’accedir a CentrosNet. L’aplicatiu obrirà cada nou termini a les 9.00h sense tancar l’anterior franja.

Els alumnes hauran de pagar la taxa o preu públic. En el moment de formalitzar-la, l’aplicatiu generarà el “Resguard de matrícula oficial – Curs 2018-2019”, que hauran de guardar per fer efectiu l’import a l’entitat bancària. Tant si es fa el pagament presencial a l’entitat o el pagament telemàtic, cal tenir en compte que el termini és de 24h a partir de la formalització de la matrícula.

L’alumne que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de dia i hora respecte als que ja ho hagin fet. Els dies 12 i 13 de juliol l’alumne es pot adreçar presencialment a l’EOI per resoldre qualsevol incidència relacionada amb la matrícula.

Els alumnes que es matriculin el mes de juliol no podran preinscriure’s el mes de setembre de la mateixa llengua i curs en una altra escola amb la intenció de traslladar-hi la matrícula feta. El trasllat de matrícula d’una escola a una altra es fa, de manera ordinària, durant el curs i en el cas que l’escola a la qual es vulgui traslladar la matrícula disposi de places.

De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola els dies 16 i 17 de juliol. La sol·licitud es farà presencialment a l’escola de destinació, i quedarà condicionada a la disponibilitat de places. L’escola de destinació es posarà en contacte amb els alumnes, a través dels mitjans que estableixi, per notificar l’acceptació o la denegació del trasllat. En cas d’acceptació, el procés de trasllat ha d’haver acabat abans del 23 de juliol. La documentació que caldrà aportar en el moment de sol·licitar el trasllat serà el full de pagament de la matrícula. En cas que s’accepti, caldrà tramitar el trasllat d’expedient a l’escola d’origen.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *