Carnet de l’alumne

Us podeu imprimir aquest carnet de l’alumne. Perquè sigui vàlid, l’heu de portar a la secretaria de l’EOI de Tortosa, on us hi posaran el segell de l’escola.

És important que deseu el fitxer i l’obriu des de fora del navegador web per tal de poder emplenar els camps corresponents a les vostres dades.

El carnet de l’alumne us dóna accés al servei de biblioteca de la nostra escola. Us podreu emportar en préstec llibres, revistes, CDs de música i DVDs.

Amb el carnet, també podeu accedir amb descompte a diversos museus i espectacles.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *