Carnet de l’alumne

Us podeu imprimir aquest carnet de l’alumne. Perquè sigui vàlid, l’heu de portar a la secretaria de l’EOI de Tortosa, on us hi posaran el segell de l’escola.

És important que deseu el fitxer a l’escriptori, en una unitat USB o a qualsevol carpeta del vostre ordinador i l’obriu des de fora del navegador web per tal de poder emplenar els camps corresponents a les vostres dades. Si l’obriu amb el programa Adobe Reader, que és gratuït, podreu emplenar totes les dades des del vostre ordinador i també pujar la vostra foto en format digital.

El carnet de l’alumne us dóna accés al servei de biblioteca de la nostra escola. Us podreu emportar en préstec llibres, revistes, CDs de música i DVDs.

Amb el carnet, també podeu accedir amb descompte a diversos museus i espectacles.