Convocatòria addicional

1.- Cursar tres vegades Primer o Quart

El nombre de convocatòries possibles per nivell és el doble dels cursos que s’ hi imparteixen  ( és a dir: 4 pel Bàsic i l’Avançat, 2 per  l’Intermedi i C1), però en cap cas es pot fer un curs més de TRES vegades.

NOTA: La plataforma de matrícula en línia  NO permetrà fer automàticament tres matrícules a cap curs. Els alumnes que vulguin cursar per tercera vegada un curs, hauran d’adreçar una sol·licitud  a  la Cap d’estudis.

• Sol.licitud:  de l’1  al 10 de juliol.
  • Resolució: 12 de juliol.
  • Matrícula: 13 i 14 de juliol presencial (cas de resolució favorable)

IMPRÈS: cliqueu aquí

plusCalendari de sol·licitud d’alumnat en situació especial: permanència en els estudis, renuncia curs superat, tercer idioma, trasllat de matrícula.

2.- Sol·licitar Convocatòria addicional.

Si s’han esgotat aquestes tres matrícules de 1r o 4t, només es pot fer una matrícula a 2n o a 5è, amb la qual cosa s’esgoten les quatre convocatòries establertes en el Decret 4/2009 del 13 de gener de 2009.

Cas que un alumne matriculat a 2n o 5è (que ja ha fet tres cops 1r o 4t) suspengui el curs o hagi cursat dues vegades 3r o C1 i no hagi aprovat, ha de demanar a la direcció de l’escola la concessió d’una convocatòria addicional.

• Sol.licitud:  del 3 al 21 de juliol i de l’1 al 8 de setembre a la secretaria del centre en horari d’atenció al públic.
  • Resolució:  el dia 13 de juliol per als antics alumnes (AA) i 15 de setembre per nou alumnat.
  • Matrícula:   el dia 13 i 14 de juliol presencial per als antics alumnes i 28 de setembre, a les 9h per als nous (cas de resolució favorable).

IMPRÈS: cliqueu aquí

3.- Antics alumnes d’EOI (anteriors al curs 2016-2017) i procedents de preinscripció.

Podran sol·licitar la convocatòria addicional fins al dia 8 de setembre i matricular-se el dia 28 de setembre, a les 9h.