Inscripció a les proves lliures de certificació d’idiomes dels nivells B1, B2 i C1 (convocatòria ordinària maig-juny 2024)

📆 Termini d’inscripció: del dilluns 26 de febrer de 2024  (a partir de les 9h) al divendres

1 de març de 2024 (fins les 23.59h).

ATENCIÓ: Feu-hi la inscripció al més aviat possible ja que les quotes de candidats per a cada EOI i idioma són limitades.

💻Trobareu tota la informació aquí.

Els aspirants amb necessitats específiques derivades de discapacitats físiques, psíquiques o sensorials (o altres trastorns greus que tenen el reconeixement oficial de la situació de discapacitat) poden sol·licitar els recursos addicionals necessaris per desenvolupar la prova. Llegiu més aquí.

Recorda que si ets alumne/a oficial de l’escola dels cursos ordinaris anuals (setembre a maig), de qualsevol nivell, NO pots inscriure’t a les proves lliures del mateix idioma. Això causaria la baixa d’ofici del curs oficial.