Un blog contra el coronavirus

El Departament de català de l’EOI Sabadell estrena un Blog d’escriptura perquè tu, alumne/a de l’escola o no, puguis expressar-te en aquesta llengua. Nascut en resposta al confinament, el blog és una nova fórmula telemàtica per a mantenir-nos units.

Pots dir-hi la teva des de la secció “Fòrums”, amb una trentena de temes ben diversos per al debat. També pots manifestar-hi com et sents (secció “Pandèmia” o, oralment, dins “Àudio”). I tot això amb el contrapunt d’apartats com “Humor”, “Anècdotes” o “Microcontes”. A més, dins “Llibres recomanats” o “Sortim”, esperem que ens diguis què val la pena de llegir o quins indrets mereixen una visita.

La iniciativa ha estat possible gràcies al dinamisme del Dept. de català  i a l’entusiasme de Javier Albines, pedagog i docent, exalumne de C2.

Participa-hi! Dona-hi un cop d’ull: et sorprendrà!

Volem saber com vius aquests moments que, ho vulguem o no, marcaran la teva història, la història de tot el planeta. T’esperem a https://blogdescriptura.wordpress.com/