Activitats culturals

Des de la nostra escola, creiem que en l’aprenentatge de llengües l’aspecte cultural és cabdal, i és per aquest motiu que el professorat ho té present en el dia a dia de les seves classes. A més, l’escola programa al llarg del curs activitats culturals relacionades amb les llengües i les cultures estudiades

Les activitats tenen com a objectiu fomentar l’interès de l’alumnat i de la població per altres llengües i cultures i promoure l’entesa entre els pobles. Tenen també com a objectius reforçar la cohesió social, la motivació entre l’alumnat, la promoció del centre a l’exterior i obrir les portes a altres agents de l’entorn. Els departaments estableixen cada curs un programa d’activitats que es presenta a l’inici de curs.

Es tracta d’activitats de teatre i música, conferències, tallers o sortides culturals que oferim en anglès i francès, no només al nostre alumnat, sinó també, en alguns casos, a la població que hi pugui està interessada. Des d’aquesta perspectiva, durant el curs 2016-2017 s’ha portat a terme un programa d’activitats culturals i lingüístiques en ambdós idiomes amb la col·laboració de l’Ajuntament de  la nostra població.

També es realitzen activitats centrades en una setmana, “ la setmana cultural”, durant la qual es fan diverses activitats centrades en un sol eix temàtic o en diferents.

Una altra activitat important són els viatges que s’organitzen des dels diferents departaments. Cada any es fa una sortida de 2, 3 o 4 dies en la qual l’alumnat pot conèixer altres països i al mateix temps, viure l’experiència de descobrir altres cultures en un entorn diferent, in situ.