Antics alumnes

Es considera un alumne “antic” a qualsevol persona matriculada en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola l’any acadèmic immediatament anterior.

Normes i procediment abreujat

1. Hi ha una preinscripció obligatòria (el candidat o candidata es pot preinscriure de 1r o d’un nivell superior).
  2. Per accedir a un curs superior a 1r cal:
    • preinscriure’s a test de nivell (el nombre de places per fer el test de nivell és limitat i s’hi accedeix per un sorteig previ).
    • o preinscriure’s a un nivell determinat perquè
      • es té un curs o certificat d’una EOI aprovat
      • es té una equivalència reconeguda a la taula que es publica abans de la matrícula. Vegeu enllaç aquí (pàgina 4).
      • es té el títol de batxillerat (només per a la llengua que s’hagi cursat com a 1a llengua estrangera), que habilita per accedir a 3r curs.
  3. L’ordre de matrícula ve determinat per un sorteig d’adjudicació de places.

No és permès de matricular-se com a alumnat oficial i lliure del mateix idioma, dintre del mateix any acadèmic.

Els candidats s’han de matricular en un horari que els vagi bé, ja que els canvis d’horari només s’acceptaran, segons la disponibilitat de places, en casos especials i justificats documentalment, per un canvi de circumstàncies vitals posteriors a la data de matrícula.

Taxes

Vegeu la informació en la rúbrica de MATRÍCULA